سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای مشارکت در طرح های جهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در بازدید از طرح اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در روستای قیخ بلاغ از آمادگی این نهاد برای مشارکت در طرح های جهادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی، ضمن حمایت از برنامه های بسیج دانشجویی در راه اندازی اردوهای جهادی و محرومیت زدایی از آمادگی این نهاد علمی در جهت مشارکت در برنامه های مختلف عمرانی، فرهنگی این نهاد در مناطق محروم و دورافتاده در خدمتگذاری به روستائیان عزیز خبر داد.

وی، افزود: امکانات لازم برای فعالیت هرچه بهتر دانشجویان بسیجی این دانشگاه در اینگونه فعالیت ها انجام شده و گامهای علمی و تلاشهای موثری در محرومیت زدایی از روستاها توسط بسیج این دانشگاه انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی و کارآمد سازی بسیج استان آذربایجان شرقی، نیز در آیین مرمت و بازسازی مسجد روستای زلزله زده قیخ بلاغ از فعالیت بیش از 1600 نفر از دانشجویان استان در برنامه های سازندگی در قالب اردوهای جهادی محرومیت زدایی از مناطق محروم روستایی در نقاط مختلف استان خبر داد.

حبیب قادری، گفت: این اردوها که در عرصه های آموزشی، علمی، فرهنگی، عمرانی، پژوهشی، بهداشتی و سایر عرصه ها با روحیه جهادی بوده در جهت کمک به توسعه مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و نقاط محروم در قالب اردوهای جهادی و کمک به ایجاد زیرساختها در مناطق روستای بخصوص مکانهای عام المنفعه  از جمله مساجد، مدارس، طرح های مختلف کشاورزی و سایر مواردی که بتوان در خدمت روستائیان عزیز بود در اولویت قرار دارد.

وی، به فعالیت های انجام شده توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی از با اعزام دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی به روستاها و ویزیت و درمان رایگان در خدمت روستائیان عزیز آغاز کرده و گامهای موثری را نیز دراین زمینه برداشته است و با هماهنگی مراکز درمانی و بهداشتی توانسته است برخی از روستائیان که نیاز به ادامه درمان در مراکز درمانی و بیمارستانها بوده زمینه درمان رایگان آنها را نیز فراهم نماید.

قادری، افزود: هم اکنون دراین شهرستان در قالب 3 اکیپ تخصصی فرهنگی در روستاهای قیخ بلاغ، رواسجان و آللو در حال بازسازی و برکت مسجد و مدارس این روستاها هستند.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.