سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

میزبانی قائمشهر از مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر از میزبانی قائمشهر در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور از 18 مرداد ماه خبر داد.

فرشید قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه برای نخستین‌بار توانستیم میزبانی وزنه‌برداری نوجوانان کشور را در قائمشهر داشته باشیم که این خود یک نوید مهم برای این رشته ورزشی است، افزود: این مسابقات از روز شنبه 18 مرداد ماه به مدت سه روز در سالن تختی قائمشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: شهرستان در ورزش‌های انفرادی صاحب مقام‌های آسیایی و جهانی بوده است.

قدیمی با بیان اینکه به بیش از 70 درصد مدال‌های استان از آن قائمشهر است، یادآور شد: این شهرستان با داشتن ورزشکاران بزرگ در این فصل ورزشی توانسته این میزان مدال را در عرصه‌های مختلف آسیایی و جهانی کسب کند.

وی در مورد چگونگی بازگشت پرهام به باشگاه نساجی نیز گفت: باشگاه نساجی مازندران در این چند سال حواشی بسیار را به دنبال داشته است و سعی کردیم با تدبیر خاص این فصل به تمامی حواشی و مشکلات پایان دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر تصریح کرد: با جلساتی که مسئولان برگزار کردند به این نتیجه رسیدیم تا با پرهام مالک باشگاه نساجی نشستی را برگزار کنیم که پس از چندین جلسه موفق شدیم تا وی را به نساجی برگردانیم./ز


برچسب ها: میزبان ، کشور ، وزنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.