سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تشکیل 50 فقره پرونده تخلفاتی برای نانوایی‌های تکاب

رئیس صنعت، معدن و تجارت تکاب از تشکیل 50 فقره پرونده تخلفاتی نانوایی در این شهرستان خبر داد.

بیژن کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: با اعتراض برخی خریداران مبنی بر پایین بودن کیفیت نان در شهرستان تکاب رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شهرستان تکاب به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری یکی از مناطق توریستی آذربایجان غربی محسوب شده که دارای جمعیت فراوان است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تکاب تصریح کرد: با افزایش تقاضا برای نان در شهرستان تکاب برخی از واحدهای تولیدی نان را با کیفیت بسیار پایین تولید می‌کنند.

کبیری گفت: با اعتراض و شکایت برخی از مردم مبنی بر کیفیت نان بلافاصله بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان تکاب با همکاری شرکت غله استان نسبت به این موضوع رسیدگی کردند.

وی گفت: در جریان بازدید از واحدهای تولید نان در شهرستان تکاب تعداد 50 واحد تولیدی اقدام به ارائه نان بی‌کیفیت مصوب شده از سوی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی می‌کردند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تکاب افزود: شهرستان تکاب دارای 102 واحد نانوایی بوده که همگی تحت نظر شرکت غله و صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند.

کبیری به اقدامات صورت گرفته برای بالا بردن کیفیت نان تولیدی در شهرستان تکاب اشاره کرد و افزود: برای تمام واحدهای نانوایی این شهرستان مجوز کلاس‌های آموزشی پخت نان ارائه شده است.

وی اظهار داشت: تعویض دستگاه‌های فرسوده، خرید دستگاه‌های نو، ارائه آموزش‌های لازم جهت پخت نان و رعایت بهداشت واحدهای نانوایی از اقدامات دیگر جهت ارتقای کیفیت نان در شهرستان تکاب استز/.

برچسب ها: تکاب ، معدن ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.