سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

صدور پنج میلیون دفترچه بیمه سلامت در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: : پنج میلیون دفترچه بیمه سلامت در کشور صادر شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ معاون امور مجلس ،حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار صدور و توزیع حدود پنج میلیون دفترچه بیمه سلامت در سطح کشور آغاز شده است.
سید علی اکبر طاهایی در حاشیه همایش تجلیل از کارآفرینان برتر استان لرستان افزود: برای این منظور، دولت شش میلیون نفر فاقد هرگونه دفترچه بیمه درمانی را در کشور شناسایی و نسبت به تهیه و صدور دفترچه برای این افراد اقدام کرده است.
طاهایی ادامه داد: دولت همچنین بسته ای را برای خروج از رکود تهیه کرده که این بسته را برای اعمال اصلاحات لازم به اندیشمندان و فعالان اقتصادی ارائه کرده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه تدوین برنامه ششم قانون توسعه کشور هستیم، گفت: تلاش شده در این برنامه کمک های مالیاتی و بیمه ای ویژه ای برای مردم در نظر گرفته شود.
طاهایی با با بیان اینکه مهارت و آموزش از برنامه های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: برغم وجود ظرفیت های بالای معدنی در لرستان، سهم این استان در تجارت 650 میلیارد دلاری سنگ های قیمتی جهان ناچیز است که باید مهارت این رشته سودآور در کشور و استان ایجاد شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: صدور ، دفترچه ، بیمه سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.