سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

حضور ورزشکاران مازندرانی در 16 رشته ورزشی بازی‌های آسیایی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از رقابت ورزشکاران مازندرانی در 16 رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی اینچئون خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، احمد سعادتمند در مجمع سالانه هیئت فوتبال مازندران افزود: در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی ورزشکاران مازندرانی در 16 رشته ورزشی در ترکیب تیم ملی به میدان می‌روند.

وی با اشاره به کسب 144 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران مازندرانی از ابتدا سال تاکنون افزود: ورزشکاران مازندرانی به تنهایی از نظر کسب مدال و افتخار جور 17 استان کشور را می‌کشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازندران توانایی میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را در رشته فوتبال دارد، تصریح کرد: از نظر رفاهی و ورزشی مازندران امکانات خوبی دارد و میزبان شایسته‌ای برای برگزاری مسابقات آسیایی است.

سعادتمند از نصب دو چمن مصنوعی برای ورزشگاه‌های ساری و نوشهر خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری که از ورزشگاه‌های استاندارد کشور است در اختیار آکادمی فوتبال استان است.

وی در ادامه با اشاره از همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان به تیم‌های مازندرانی در لیگ کشور گفت: همچنین ورزشگاه شهدای هفتم تیر به باشگاه خونه به خونه بابل و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیز به تیم نساجی واگذار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از احداث بزرگ‌ترین سالن سرپوشیده کشور با هزینه بخش خصوصی در آمل خبر داد و افزود: سالن اختصاصی کاله مازندران که گنجایش 8 هزار نفر را دارد در آمل احداث می‌شود.

سعادتمند در ادامه با اشاره به رتبه دوم ورزش و جوانان مازندران در سال 92 اظهار داشت: ورزش مازندران از نظر ارزیابی و عملکرد جزء استان‌های درجه یک و با امتیاز اختلاف بسیار اندک پس از آذربایجان شرقی دوم شد.

وی در پایان از میزبانی جویبار در جام کشتی آزاد باشگاه‌های جهان در جویبار خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور 15 تیم آذرماه در جویبار برگزار می‌شود./ش/ن


برچسب ها: حضور ، رشته ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.