سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

توقف طرح‌های بهره‌برداری از معادن در دماوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: با تلاش گروه‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه گروه حامیان دماوند کوه، جلوی بهره‌برداری از معادنی که قله را تخریب می‌کردند، گرفته شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، علیرضا یونسی در همایش هم‌اندیشی سازمان‌های مردم‌نهاد مازندران در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری افزود: ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بی‌انتها و گران‌سنگ است.

وی با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سال‌های دفاع مقدس گفت: مردم ما ثابت کردند در همه حال لیاقت و صلاحیت انجام کارهای موثر را در همه زمینه‌ها دارند و این سازمان‌ها برای توسعه پایدار و اجرای درست قانون نقش کلیدی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران از تقاضای 30 سمن برای اخذ مجوز از زمان تشکیل دولت یازدهم از استانداری مازندران خبر داد و گفت: در حال حاضر 450 سمن در مازندران فعالیت می‌کنند که 150 مورد از آنها از استانداری مجوز دریافت کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه استانداری مازندران برای کیفی‌سازی و تخصصی کردن سمن‌ها گفت: در حال حاضرهشت کمیته شامل خیریه، سلامت، محیط‌ زیست، فنی و مهندسی، ورزش و... تشکیل شد.

این مسئول با بیان اینکه مازندران به عنوان نخستین استان، منشور همکاری سازمان‌های مردم نهاد را با دستگاه‌های اجرایی تدوین کرد، افزود: این منشور به عنوان نمونه به سایر استان‌ها ارسال شد.

وی اظهار داشت: از جمله فعالیت‌های استانداری مازندران برای حمایت از سازمان‌های مردم نهاد، نشست با مدیران بانک‌های عامل برای کمک به بیماران خاص بود که سال گذشته مبلغ یک‌میلیون و 450 هزار تومان وام به این افراد تعلق گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران یکی از مشکلات زیست‌محیطی این استان را تخریب بی‌رویه قله دماوند بیان کرد و گفت: با تلاش گروه‌های مختلف سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه گروه حامیان دماوند کوه، جلوی بهره‌برداری از معادنی که قله را تخریب می‌کردند، گرفته شد./ش/ن


برچسب ها: توقف ، معادن ، دماوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.