سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار ساجدی نیا در حاشيه عمليات پليس پايتخت در محدوده بازار و مولوي عنوان کرد:

دستگيري بيش از 80 مالخر و توزيع کننده موادمخدر/ عبث بودن کار پليس در صورت عدم فعاليت کمپ هاي ترک اعتياد

رييس پليس پايتخت با اشاره به اجراي طرح برخورد با مالخران اموال مسروقه و توزيع کنندگان موادمخدر که ظهر امروز در محدوده بازار و مولوي به اجرا در آمد از دستگيري بيش از 80 نفر در اين طرح خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "حسين ساجدي نيا" در حاشيه اجراي طرح برخورد با مالخران اموال مسروقه و خرده فروشان مواد مخدر و... در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اين طرح بنا به در خواست شهروندان و نيز اقدامات اطلاعاتي، طي چند عمليات پليسي از ظهر امروز در محدوده بازار و مولوي توسط ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ به اجرا در آمد.
 
وي با اشاره به موفقيت آميز بودن طرح، بر استمرار آن تاکيد کرد و افزود: دستگيري مالخران، توزيع کنندگان و خرده فروشان مواد افيوني از سوي پليس همچنان ادامه دارد.
 
رييس پليس تهران بزرگ ادامه داد: اميدواريم تا پايان طرح، وضعيت خوب و مناسبي داشته باشيم و با استمرار اين طرح، امنيت خصوصاً امنيت اقتصادي کسبه و اهالي منطقه تامين شود.
 
ساجدي نيا از دستگيري بيش از 80 نفر خبرداد و افزود: قطعاً تعداد دستگيري ها بيشتر خواهد شد.
 
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص استعمال موادمخدر معتادان در حاشيه برخي از خيابان هاي شهر تهران، اظهارداشت: جمع آوري معتادان منوط به همکاري همه دستگاه ها است؛ در صورتي که کمپ ترک اعتياد نباشد، جمع آوري معتادان از سوي پليس و معرفي آنها به اين کمپ ها، امري عبث و بي فايده است.
 
وي تصريح کرد: طي هفته گذشته، مجوز جمع آوري يک هزار و 600 نفر از ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران اخذ شد که طي روز گذشته و امروز600 نفر از معتاداني که قبلاً جمع آوري و به کمپ ها معرفي شده بودند مجدداً به اين کمپ ها اعزام شدند؛ اين طرح همچنان ادامه دارد.
 
ساجدي نيا با اشاره به اينکه پارک هاي اطراف بازار تهران نسبت به گذشته از وضعيت خوبي برخوردار است، گفت: متاسفانه وجود اماکن مخروبه در اين محدوده موجب تجمع معتادان شده که مي طلبد دست اندرکاران امر با پليس در اين زمينه همکاري تنگاتنگي داشته باشند؛ در صورت عدم وجود کمپ هاي ترک اعتياد، اقدام پليس اثري ندارد.

رييس پليس پايتخت در خاتمه به مسئولان دستگاه هاي ذيربط در اين حوزه توصيه کرد تا به مستندات ارائه شده از سوي پليس و صداو سيما در خصوص معتادان توجه بيشتري نشان دهند تا شاهد وضعيت خوب و مطلوبي در سطح شهر باشيم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۰:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
خدائش نیرو انتظامی داره خوب کار میکنه ولی نمیدونم چرا قاضی خوب کار نمیکنه