سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعودشاهی سرپرست معاونت فرهنگی و داروغه‌زاده مشاور فرهنگی فارابی شدند

مهدی مسعودشاهی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان مشاور فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی منصوب شدند.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران ، مهندس محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی احکامی جداگانه آقایان مهدی مسعود شاهی را  با حفظ سمت به سرپرستی معاونت فرهنگی و ابراهیم داروغه‌زاده به عنوان مشاور فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کردند.
 
در متن این احکام چنین آمده است:
 
جناب آقای مهدی مسعود شاهی
 
نظر به مقدور نشدن ماموریت اداری و امکان تداوم همکاری رسمی جناب  آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده در معاونت فرهنگی بنیاد و با عنایت به درخواست استعفای ایشان و ناگزیر بودن موافقت با این امر، مقتضی است جنابعالی با حفظ سمت و تا زمان لازم عهده دار سرپرستی معاونت مذکور باشید.
 
  
جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده
 
نظر به همکاریهای مفید جنابعالی در معاونت فرهنگی بنیاد در مقطعی که گذشت و به منظور تداوم بهره مندی از تجارب مکتسبه، به عنوان عضو تیم مشاوران فرهنگی بنیاد منصوب می‌شوید.
 
انشاءالله در پرتو توجهات حضرت حق درعرصه های فراراه موفق و منصور باشید.
  
 
براساس این گزارش، ابراهیم داروغه زاده پیشتر طی نامه رسمی به مدیرعامل بنیاد استعفای خود اعلام کرده بود. در بخشی از این نامه آمده است: « ...سرانجام سازمان صدا و سیما با درخواست مکتوب ریاست محترم سازمان سینمایی مبنی بر ماموریت اینجانب موافقت نکرده و گویا همکاری تمام وقت بنده با بنیاد دیگر میسر و مقدور نمی باشد...»

انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، فرهنگی ، مشاور ، عرصه ، بنیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.