سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"اقتصادی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: واگذاری مدیریتی غیرکنترلی پارس دارو شرکت پارس دارو ، اواخر مرداد رکود بازار فولاد فروکش می‌کند ، راه اندازی پنجره واحد به منظور جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارس/ورود هیاتی از انگلیس برای بازدید از این منطقه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

راه اندازی پنجره واحد به منظور جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارس/ورود هیاتی از انگلیس برای بازدید از این منطقه



مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه‌اندازی پنجره واحد جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و گفت:برای نخستین بار به منظور تکریم سرمایه گذاران پنجره واحد را تشکیل شده تا در ظرف 3 روز مشکلات سرمایه گذاران را بررسی و زمینه برای جذب سرمایه گذاران فراهم شود.

سکه 950 هزار و 300 تومان/ دلار 3145 تومان/آرامش در بازار طلا

امروز بازار سکه متأثر از افت دلار ارزش سکه ها را اندکی کاهش داد و این در حالی است که طلای جهانی قدری افزایش یافت.

محور بومهن ـ دماوند امروز مسدود اعلام شد/ مسیر جایگزین محور هراز

محور بومهن ـ دماوند، واقع در استان تهران، روز سه شنبه 14 مرداد ماه، از ساعت 24 الي 3، به دليل اجراي عملیات نصب پل عابر پياده جنب پليس راه گيلاوند، مسدود، و جاده هراز به عنوان مسير جايگزين براي تردد وسايل نقليه به غير از تريلرها معرفي مي گردد.

دریافت چک‌های میلیاردی برای پرداخت مالیات/تمرکز نظام مالیاتی بر کسب و مقابله با کد فروشی
علی عسکری گفت: دریافت چک 220 میلیارد تومانی برای پرداخت مالیات صحت دارد و ما چک‌های 500 میلیارد تومانی هم دریافت کردیم اما عمده تمرکز نظام مالیاتی بر شناسایی و مقابله با جعل اسناد،‌کلاهبرداری، فاکتورفروشی و کد فروشی است.

حرکت انقلابی "بانک مرکزی" برای پرداخت وام ازدواج/آمادگی بانک های ملی و مسکن، تجارت، رفاه، صادرات و سپه
"بانک مرکزي" تصميم گرفته با توجه به صف انتظار زياد متقاضيان وام ازدواج، بانک ها به صورت انقلابي در دو ماه مرداد و شهريور تسهيلات ازدواج را پرداخت کنند.

دماسنج شاخص 11 واحد افت کرد/ بازگشت تعطیلات به بورس
امروز سه شنبه 14 مردادماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 415 هزار و 195 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 269 هزار و 810 ریال در 37 هزار و 196 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

اتمام ساخت ۲۱۰۰ کیلومتر آزادراه در انتظار تامین ۲۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ۱۵۰۰ کیلومتر آزادراه آماده سرمایه‌گذاری است، گفت: برای اتمام ۲۱۰۰ کیلومتر آزادراه در دست ساخت، ۲۹۰ هزار میلیارد ریال نیاز داریم.

واگذاری مدیریتی غیرکنترلی پارس دارو شرکت پارس دارو
در نظر دارد 15 میلیون و 999 هزار و 995 سهم از سهام داروسازی امین را واگذار کند.

اواخر مرداد رکود بازار فولاد فروکش می‌کند

 عضو هیئت‌مدیره انجمن فولاد ایران گفت: هم‌اکنون بازار فولاد با رکود مواجه است، اما به رغم عادت هر ساله اوخر مرداد و شهریور ماه حرکت مثبتی در بازار رخ می‌دهد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.