سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

صندوق تامین منابع مالی خرد روستایی تشکیل می‌شود

صندوق تامین منابع مالی خرد روستایی در بخش مرکزی سمنان تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، امروز جلسه هماهنگی تشکیل صندوق تامین منابع مالی خرد روستایی در بخشداری مرکزی سمنان برگزار شد.

بخشدار مرکزی سمنان در این جلسه ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستایی در دفاتر پست بانک را فرصتی مناسب برای توسعه روستاها، ایجاد اشتغال برای جوانان و حل مشکلات ازدواج آنان دانست.

رمضان‌علی نوچه‌ناسار گفت: تحقق این امر باعث کاهش انگیزه مهاجرت از روستاها می‌شود و با توجه به اینکه اهالی روستاها برای دریافت وام در بانک ها دچار برخی مشکلات هستند، این صندوق می‌تواند راهگشا باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل این صندوق بخشی از مشکلات تا حدود زیادی برای روستاییان رفع خواهد شد.

بخشدار مرکزی سمنان افزود: این صندوق به طور هیئت امنایی اداره خواهد شد و اعضای آن دهیار، رئیس شورای اسلامی ‌روستا، کارگزار دفتر پست بانک روستایی و دو نفر معتمد به انتخاب شورای اسلامی‌ هستند که احکام آنها از سوی بخشداری مرکزی سمنان صادر و به آنان تقدیم شده است.

مدیر پست بانک سمنان نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه منابع مالی این صندوق از سوی دولت، مردم و خیران و پست بانک تامین می‌شود، افزود: تسهیلات اعطایی برای حوزه‌های مختلفی چون اشتغال، ازدواج و درمان در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

در پایان انتخابات هیات رئیسه برگزار و مقرر شد تا ظرف مدت یک هفته نسبت به افتتاح حساب صندوق اقدام شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سمنان ، صندوق ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شکرالله رضانژاد
۱۳:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سلام
این صندوق درمازندران خصوصاٌدربابل درروستاهای پردرآمد ودفاتر خدماتی که منابع مالی بالائی دارند ایجاد شد .خبری از محروم وقشر کم درآمد نیست . کمی کارها ودستورات را عملاٌ پیگیری نمائید.