سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خانه کشتی باید در شهرستانهای پایتخت تاسیس شود

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت : خانه کشتی به عنوان مهد پرورش استعداد های درخشان و پایگاه پشتوانه سازی برای آینده تیم ملی باید در شهرستانهای پایتخت مانند پردیس و فیروز کوه و دماوند و غیره تاسیس شود .

عسگری محمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد جریان پشتوانه سازی در قالب استعداد یابی برای آینده تیم ملی گفت : فدراسیون کشتی هم اکنون با برخورداری از تیمی از جنس کشتی و آشنا به مشکلات و کمبود های موجود در بدنه ورزش اول کشور ، مسیر همواری را جهت فتح قله های افتخار در پیش گرفته است .

پیشکسوت کشتی کشورمان در ادامه این مطلب تصریح کرد : پشتوانه سازی در راستای اجرای درست و دقیق سیاست استعداد یابی در بدنه مدیریت فدراسیون کشتی بستر را به منظور تحقق اهداف کلان ورزش اول کشور فراهم خواهد کرد .

عسگری محمدیان با اشاره به ادارات ورزش و جوانان به ویژه در شهرستانهای پایتخت به عنوان یکی از قطب های کشتی کشور با تاسیس خانه کشتی و فعال سازی این هیئت را در دستور کار خود قرار دهند ، اضافه کرد : چراغ کشتی به عنوان ورزشی سر شار از فضائل اخلاقی و منش پهلوانی نباید در شهرستانهای تهران مانند پردیس و دماوند و فیروز کوه و غیره خاموش باشد .

پیشکسوت کشتی کشورمان با تاکید بر اینکه کشتی برای فتح قله های رفیع افتخار به ویژه در مسابقات معتبر جهانی نیازمند گردش درست و کارشناسی روند پشتوانه سازی در اقسا نقاط کشور است ، اظهار داشت : کشتی نباید به دست فراموشی سپرده شود و هرگونه اعتبار و بودجه ای در این راه صرف شود به هدر نخواهد رفت .

شایان ذکر است در شرق استان تهران تنها در شهرستان رودهن خانه کشتی وجود دارد و در اختیار هئیت کشتی این شهرستان قرار گرفته است./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.