سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اتاق اصناف پردیس ، ساماندهی صنوف را در دستور کار دارد

رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس گفت : اتاق اصناف اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان پردیس با برخورداری از ساختاری فعال ساماندهی صنوف را در راستای کنترل بازار در دستور کار خود دارد .

وحید دولابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به تشکیل اتاق اصناف در بدنه اداره صنعت و معدن و تجارت این شهرستان ، طرح مشکلات در این اتاق را مقدمه کنترل بازار و ساماندهی صنوف برشمرد وگفت : فعالیت غیر مجاز برخی افراد قانون گریز در گذشته فضای بازار پردیس را متشنج کرده بود و در این میان عمده آسیب ها وارد ساختار اقتصادی خانواده ها شده بود .

وی ساختار صنف املاک را قبل از تبدیل این منطقه به شهرستان یکی از عوامل موثر در نابه سامانی بازار این شهرستان دانست و ابراز داشت : قانون مداری به عنوان سرلوحه فعالیت اتحادیه املاک یکی از زیر مجموعه های اداره صنعت و معدن و تجارت فضایی آرام و به دور از تلاطم های گذشته به بازار شهرستان پردیس خواهد بخشید .

رئیس اتحادیه املاک شهرستان پردیس در پایان خاطر نشان کرد : خرید مسکن و زمین و رهن و اجاره در املاکی های شهرستان با مر قانون انجام می شود و دیگر مردم در این جریان شاهد املاکی های زیر درختی و تهدید های انها مواجه نخواهند شد و سرمایه های مردمی در یک فضای امن و به دور از التهاب قرار می گیرد و آمار تخلفات را با استفاده از قانون به شدت کاهش خواهیم داد ./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.