سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

خسارت 7میلیارد ریالی به صنعت برق مازندران

سارقان هفت میلیارد ریال به صنعت برق مازندران خسارت وارد کردند

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از خسارت حدود 7میلیارد ریالی به تجهیزات و تاسیسات این شرکت در چهار ماه امسال از سوی سارقان خبرداد.

جعفری بیشترین خسارت های وارد شده را به صنعت برق مازندران مربوط به شهرستان های ساری وبهشهر ذکرکرد وگفت:عمده خساراتی که به تاسیسات این شرکت وارد شده،سرقت سیم های مسی،ترانسفورماتور،لوازم اندازه گیری، تابلو و کابل بوده است.

وی اظهاردارشت:ماموران نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون با دستگیری بیش از 500 نفر از سارقان از آنان حدود 13 هزار کیلوگرم سیم مسی کشف کردند که تحویل مقامات قضایی استان شد.

وی جوشکاری ترانسها و دیگرتمهیدات فنی،بکارگیری یک کارشناس حقوقی، تشکیل بانک اطلاعات پیمانکاران،پرداخت حق الکشف نیروی انتظامی، تشدید مجازات سارقان،تعقیب و شناسایی مالخران و سارقان حرفه ای را ازجمله اقدامات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق مازندران در کاهش و یا جلوگیری از سرقت تجهیزات برق در استان ذکرکرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ابراز امیدواری کردکه با تلاش و همفکری کارکنان و در سایه تعامل با دستگاههای انتظامی و قضائی،سرقت تجهیزات برق در استان کنترل و یا ریشه کن شود.

شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیش از یک میلیون مشترک را زیر پوشش دارد./ب

برچسب ها: خسارت ، برق ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.