سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین رویداد نمایشگاهی خاورمیانه برگزار می شود:

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برگزار می‌شود

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان 19 تا 21 مرداد در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ، محمد حسین کلاتهایی - معاون پشتیبانی، تحقیقات و برنامه ریزی و مدیر امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران - ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه 1158 شرکت داخلی و خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
 
وی افزود: حضور همزمان شرکت ها و کشورهای خارجی و تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز خواهد بود.
 
به گفته او این نمایشگاه با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت و به همت اتاق تعاون ایران و با همکاری شرکت تعاونی نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
کلاتهایی تصریح کرد: با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه 1+5 و بحث امنیت اقتصادی که کاملا محسوس است، امسال کشور هایی از ترکیه، چین، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، اسپانیا، بلژیک، یونان، اوکراین، روسیه، هند و همچنین نمایندگانی از کشورهای سوئیس، کره جنوبی، امارات، فنلاند، استرالیا، امریکا، سوریه و مالزی حضور خواهند داشت.
 
کلاتهایی «صنعت ساختمان، تعاون، تاب آوری اقتصاد » را شعار نمایشگاه امسال اعلام کرد و گفت: توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور، کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغالزائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.
 
به گفته وی در این نمایشگاه کالا هایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایقها،آهن الات،مفتول و صنایع وابسته ،تونل،سد،راه،سیستم¬های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک و.... ارائه می‌شود.
 
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از نوزدهم لغایت بیست و یکم مرداد ماه با حضور جمعی از مقامات کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد و طی این مدت همه روزه از ساعت 9 الی 16 پذیرای حضور علاقمندان و متخصصان خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.