سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو مدال طلا و چهار برنز دستاورد شریفی‌ها در مسابقات جهانی ریاضی

تیم شش نفره دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب دو مدال طلا و چهار مدال برنز در بیست و یکمین دوره‌ مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی 2014 شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، در بیست و یکمین دوره‌ مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی 2014 که با حضور 73 تیم از سراسر جهان و در کشور بلغارستان برگزار گردید، تیم شش نفره دانشجويان دانشگاه صنعی شریف موفق به کسب شش مدال در این دوره از مسابقات شدند.

بنا بر این گزارش، مینا دلیر‌ روی‌فرد و پدرام صفایی دو دانشجوی دانشکده ریاضی موفق به کسب دو مدال طلای بیست و یکمین دوره‌ مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی شدند. همچنین مجتبی تفاق، ماهد آب‌روشن، مرتضی سلطانی‌پور و محمدحسن گل محمدیان نیز توانستند چهار مدال برنز را برای تیم شش نفره دانشگاه صنعتی شریف به دست آورند.

بر اساس این گزارش: مسابقات I.M.C معتبرترین مسابقات بین‌المللی ریاضی در سطح دانشجویی است و همه ساله تیم‌هایی از برترین دانشگاه‌های جهان در این مسابقه به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است:دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که با سرپرستی دکتر مرتضی فتوحی فیروزآباد در این دوره از مسابقات حضور داشتند صبح امروز چهاردهم مردادماه به کشور باز گشتند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.