سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیری: استقبال مردم از تور خودروهای کلاسیک چشمگیر بود

مسئول کمیته اتومبیل‌های کلاسیک آذربایجان غربی گفت: تور خودروهای کلاسیک با همکاری هیأت آذربایجان غربی و نهاد مردمی رفتگران طبیعت برگزار شد.

هادی خیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تور خودروهای کلاسیک با شعار سفرهای تابستانی بدون تخریب محیط زیست از 7 الی 11 مرداد پیگیری شد.

وی ادامه داد: این تور با همکاری بین کمیته کلاسیک هیأت اتومبیلرانی استان آذربایجان غربی و گروه مردم نهاد رفتگران طبیعت که تحت نظارت سازمان محیط زیست استان است به صورت خودجوش برگزار شد.

وی افزود: تور خودروهای کلاسیک از ارومیه آغاز شد و طی مسیر از شهرهای تبریز،‌اردبیل، آستارا عبور کرد و وارد استان گیلان شد و محل اقامت به صورتی انتخاب شده بود که با تمام شهرهای استان گیلان فاصله 40 تا 50 کیلومتری داشته باشد

مسئول کمیته کلاسیک آذربایجان غربی  اظعار کرد: با حضور شرکت کنندگان به پاک‌سازی ساحل گیسو اقدام کردیم که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد و به طور داوطلب به همکاری پرداختند.

وی از اقدامات انجام شده توسط تور خودروهای کلاسیک را پخش بروشورهای اطلاع‌رسانی در طی مسیر عنوان کرد و ادامه داد: با این اقدام هدف تور را که اطلاع‌رسانی به مردم جهت مخاطرات طبیعی و حفظ محیط زیست بود پیگیری کردیم و نکاتی را که منجر به حفظ طبیعت در سفرها شود را آموزش دادیم.

خیری تصریح کرد: طبق برنامه مقرر شده بود که 10 مرداد ماه تور در ارومیه به پایان برسد و استانداری اردبیل برنامه‌ای را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته بود که با توجه به ترافیک جاده‌ای این مراسم شنبه 11 مرداد ماه اجرا شد و توسط مدیر کل امور اجتماعی استان اردبیل از شرکت کنندگان تقدیر و تشکر شد و تور خودروهای کلاسیک با شعار سفرهای تابستانی بدون تخریب محیط زیست در ارومیه پایان یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، کلاسیک ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.