سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

70 درصد سارقان ، معتاد به مواد مخدر هستند

اعتیاد به مواد مخدر مادر بسیاری از جرایم است که 70 درصد سارقان دستگیر شده معتادانی هستند که برای تامین هزینه های اعتیادشان دست به سرقت می رنند

 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان ، اعتیاد به مواد مخدر را مادر بسیاری از جرایم خواند و گفت : 70 درصد سارقان دستگیر شده معتادانی هستند که برای تامین هزینه های اعتیادشان دست به سرقت زده اند .

سردار محمد رضا میرزایی از تلاش ماموران پلیس در تامین برقراری امنیت در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد .

وی وجود امنیت مطلوب دراستان سمنان را نتیجه تفکر جمعی و وظیفه شناسی ماموران انتظامی و همچنین همراهی و تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد:هر موفقیتی در سایه کار جمعی محقق می شود .

سردار میرزایی در بخش دیگری از سخنانش به تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با سرقت اشاره و افزود : ناجا با این اقدام به دنبال هم افزایی ، رفع نقاط ضعف درون و برون سازمانی و بهره مندی هدفمند از فرصت های موجود است .

این مسوول انتظامی از نتایج موثر قرارگاه استانی مبارزه با سرقت در مدت کوتاه تشکیل آن در استان خبر داد وگفت : پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان از مطالبات جدی مردم است و پلیس برای تحقق این مطالبه به حق ، مجال فرصت طلبی را از سارقان خواهد گرفت .
فرمانده انتظامی استان سمنان ، همراهی بیش از قبل آحاد جامعه و دستگاه ها و سازمان های مرتبط را خواستار شد و تاکید کرد : برخورد پلیس با سوداگران مرگ تشدید می شود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.