سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمول‌یک دوست دارد دوباره رانندگانی قهرمان داشته باشد

دنیل ریکاردو گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. در نهایت حتی اگر شانس قهرمانی مان هم از بین برود، برای بالاترین رده تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وقتی سباستین فتل در دور تعیین خط گرندپری مجارستان دوم شد، در فصلی که رده های اول در گرندپری های مختلف میان همیلتون و رزبرگ و در نهایت تیم مرسدس تقسیم شده، مرد استرالیایی ردبول ریسینگ که با رفتن مارک وبر از فرمول یک در ابتدای فصل از تورو روسو، تیم دوم ردبول به تیم اول ارتقا پیدا کرده، نشان داد که می توان با اتوموبیلی که کسی روی آن حساب نمی کرد هم پیروز شد؛ حالا ریکاردو با 131 امتیاز، 60 امتیاز با همیلتون و 71 امتیاز با رزبرگ فاصله دارد و شاید تنها راننده ای است که روی کاغذ، شانسی برای قهرمانی در پایان فصل دارد.

همین مسئله کافی است تا ریکاردو، مرد همیشه خندان فرمول یک شانس های خود را نادیده نگیرد، وی گفت: " دو ایده مطرح است. در شرایطی که شاید بسیاری از این حرف بزنند که شانسی برای قهرمانی وجود ندارد، باید بگویم که در شرایط نرمال، مرسدس جلوتر از ماست. ولی وقتی شرایط تغییر می کند و ماشین ایمنی به پیست می آید، ما می توانیم خودمان را در جنگ قدرت حفظ کنیم. با سیستمی که این فصل به وجود آمده، هر اتفاقی تا پایان فصل ممکن است بیفتد. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. در نهایت حتی اگر شانس قهرمانی مان هم از بین برود، برای بالاترین رده تلاش خواهیم کرد."
 
این حرف های ریکاردو در شرایطی است که کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول هم تا حدی سعی می کند حواسش به رانندگانش باشد. او اعلام کرده که اگر فرمول‌یک دوست دارد دوباره رانندگانی قهرمان داشته باشد، باید آنها را در حین رقابت در گرندپری‌ها آزاد بگذارد.
 
جامعه فرمول‌یک در روزهای اخیر در تلاش است تا دوباره تماشاگر برای این رقابت‌ها جمع‌آوری کند. برخی‌ها معتقد‌ند فرمول ‌یک بیش از اندازه رانندگان را در حین برگزاری رقابت کنترل می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تماشاگران علاقه‌ خود را به دیدن مسابقات فرمول‌یک از دست بدهند.
 
هورنر در این باره می گوید: "باید راهی ایجاد کنیم تا رانندگان بتوانند شخصیت خود را به همگان نشان دهند. آنها هم پیشنهاد‌هایی درباره جذاب‌تر شدن رقابت‌ها دارند. آنها هم برای خود شخصیت دارند و باید اجازه بدهیم جسارت خود را در گرندپری‌ها نشان بدهند."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.