سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای 35 طرح عمرانی در منطقه 4تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح عمرانی در سطح معابر منطقه خبر داد و افزود: این طرح‌ها از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است و با 75درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: به منظور تأمین رفاه عمومی شهروندان و مناسب سازی فضای شهری، پروژه‌ای ابنیه‌ای و هم چنین راه و باند سطح منطقه به همراه طرح فوریتی جمع آوری آب‌های سطحی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: دی این راستا سرویس‌های بهداشتی سایت 125 هکتاری لویزان و میدان شهید کاظمی به همراه عملیات احداث مرکز معاینه و قرنطینه باغ پرندگان لویزان در دستور کار قرار گرفت.

شیری اضافه کرد:‌اجرای عملیات خاکبرداری و احداث سازه نگهبانی مسجد خامس آ‌ل عبا و همچنین تأسیس ساختمانی، اداری دانشگاه شهید عباسپور و مرمت و  توسعه کتابخانه‌ حضرت ولیعصر (عج) از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4تصریح کرد:‌احداث سامانه سرای لویزان و بهسازی سالن سینمای فرهنگسرای اشراق از دیگر پروژه‌‌های این معاونت هستند.

وی با اشاره به اجرای پروژه  جمع ‌آوری آب‌های سطحی افزود: پروژه جمع  آوری آب‌های سطحی در 8کانال و تونل به همراه لوله گذاری در برخی از خیابان‌ها از دیگر اقدامات این طرح است.

شیری در پایان خاطرنشان کرد:‌احداث 1752متر مربع معبر، احداث و ترمیم 95متر مربع رمپ، مناسب سازی 75دریچه، اجرای 2510 مترکانیو، اجرای 2673 متر نهر و چندین طرح دیگر از جمله اقدامات معاونت فنی و عمرانی این منطقه در این روزهاست.

انتهای پیام/
برچسب ها: عمرانی ، معابر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.