سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظفری: اگر "فغانی" انتخاب نمی‌شد فاجعه بود/ چه کاری برای بهبود داوری در لیگ برتر انجام داده‌ایم؟

کارشناس داوری کشورمان گفت: بدون شک وقتی کاری یا برنامه‌ای برای وضعیت داوری صورت نداده‌ایم نمی‌توان امیدوار به روند بهبود وضعیت داوری باشیم.

نوید مظفری، کارشناس داوری کشورمان در خصوص انتخاب فدراسیون فوتبال مبنی بر گزینش داور برتر لیگ سیزدهم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک باید فدراسیون فوتبال را در انتخاب "فغانی" به عنوان داور تعیین کرد زیرا باید عنوان کنم که بهترین کار ممکن را انجام داد.

وی در ادامه افزود: فغانی و کامرانی‌فر در جام جهانی حضور داشته‌اند و حق این‌ها بود که جزو انتخاب های فدراسیون باشند.
 
مظفری ادامه داد: در واقع اگر فدراسیون غیر از فغانی انتخاب دیگری داشت باید عنوان کنم یک گل به خودی صورت می‌پذیرفت.

کارشناس داوری کشورمان در مورد وضعیت داوری در هفته نخست رقابت‌ها هم تصریح کرد: باید اذعان کنم که داوران در هفته نخست قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند و مشکل خاصی نبوده و تمامی اخطار ما و اخراجها به درستی صورت گذشته و سوت زده شده است.

وی در مورد چشم‌انداز داوری در لیگ برتر گفت: من به صراحت اعلام می‌کنم برای بهبود و داوری ما چه کاری صورت گرفته است چه برنامه‌ای را برای داوری پیدا کرده‌ایم؟! برای توجیه داوران چه ایده‌انی مطرح نموده‌ایم آیا به فکر داوران به لحاظ معیشت و بهبود اوضاع مالی بوده‌ایم و چه کلاسی برای آنها گذشته‌ بودیم وقتی هیچ کاری صورت نگرفته است نمی‌توان امیدوار به آینده داوری در لیگ شد.

مظفری بیان کرد: ما می‌گوییم بیایید خودمان را با آسمان مقایسه کنیم بعد از آن اعلام می‌کنیم مقایسه با کشوری مثل آلمان کار درستی نیست ما متاسفانه داده‌ها نداریم که خروجی مناسبی داشته باشیم.

کارشناس داوری کشورمان اضافه کرد: ما فقط یک کلاس توجیهی گذاشته‌ایم که داوران آگاه به مسائل داوری شوند ولی این کار قطره کوچکی از دریایی بی‌کران داوری است.

وی خاطر نشان کرد:‌ امیدوارم که وضعیت داوری لیگ بهتر شود تاثیر کوچکترین مورد یا مشکلی به لحاظ داوری لیگ نداشته باشیم و حق هیچ تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فغانی ، لیگ ، مظفری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.