سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان با ارتباط تلفنی در طرح مبارزه با جانوران مضر شهری شرکت می‌کنند

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 از اجرای طرح مشارکت شهروندان با ارتباط تلفنی در طرح مبارزه با جانوران مضر شهری خبر داد.

امیر حسین علیزاده مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:اجرای طرح مشارکت شهروندان با ارتباط تلفنی در طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در محلات 16 گانه منطقه18 در دستورکار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست، ارتقای سلامت محیط شهری افزایش چشم انداز‌های بصری، افزایش سلامت ورفاه شهروندان دردست اجرا است.

علیزاده اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی با مبارزه با جانوران مضر شهری با حضور در محلات 16 گانه منطقه 18 به منظور جمع‌آوری جانوران مضر شهری وسگ های ولگرد در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مشارکت شهروندان با ارتباط تلفنی در طرح مبارزه با جانوران مضر شهری در محلات 16گانه منطقه 18،آماده باش اکیپ‌های مبارزه با جانوران مضر شهری از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده خاطرنشان کرد : شهروندان می‌توانند با مشاهده جانوران مضر شهری، جانوران موزی، سگ های ولگرد از طریق تماس با سامانه 137 در طرح مبارزه با جانوران مضر شهری مشارکت کنند.

انتهای پیام/  

برچسب ها: شهروندان ، جانوران ، تلفنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.