سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورز: دستیارانم را تا پایان هفته معرفی می‌کنم/قول قهرمانی نمی‌دهم

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هیئت مدیره گیتی‌پسند به این جمع‌بندی رسیدند که امسال من هدایت این تیم را بر عهده بگیرم.

محمد کشاورز مربی- بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرار است امسال به عنوان مربی-بازیکن در خدمت تیم فوتسال گیتی‌پسند باشم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این تیم کمک کنم.

وی درباره انتخاب دستیارانش تصریح کرد: با توجه به اینکه تجربه مربیگری ندارم سعی خواهم کرد تا دستیاران باتجربه‌ای را در کنار خود داشته باشم تا با کمک آنها بتوانیم تیم را به خوبی در لیگ هدایت کنیم. من نام این افراد را ظرف 24 ساعت آینده اعلام خواهم کرد.

کشاورز در مورد اهداف تیم فوتسال گیتی‌پسند در فصل جدید عنوان کرد: گیتی‌پسند تیم بزرگی است و من به مسئولان این تیم قول قهرمانی ندادم و آنها نیز از من چنین انتظاری را ندارند و نمایش قابل قبول در لیگ برتر هدف اصلی گیتی‌پسند در فصل جدید خواهد بود.

سرمربی جدی گیتی‌پسند درباره برنامه‌های این تیم در فصل جدید لیگ افزود: ما فرصت زیادی نداریم و بر این اساس کارهای بدنسازی سرلوحه برنامه‌هایمان است و در آستانه آغاز لیگ برتر چند بازی دوستانه انجام خواهیم داد تا آماده مسابقات شویم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان گیتی‌پسند تصریح کرد: اکثر بازیکنانمان از سال قبل قرارداد داشتند. همچنین مسئولان قرارداد چند بازیکن هم تمدید شد و ما با همین بازیکنان کار خواهیم کرد و تنها در پست‌هایی که نیاز داریم بازیکن جذب خواهیم کرد.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که امسال بتوانیم با تیم گیتی‌پسند نتایج خوبی را کسب کنیم و دل هوادارن این تیم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.