سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه آموزش سیما؛

معرفی کتاب های طنز در برنامه "خدا با من است"

امیر قمیشی گفت: "سید مهدی شجاعی" با بخش معرفی کتاب‌هایی در قالب طنز در برنامه "خدا با من است" مخاطبان شبکه آموزش سیما را با کتاب‌های کاربردی آشنا می‌کند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، امیر قمیشی، تهیه کننده «خدا با من است» در رابطه با حضور سیدمهدی شجاعی در این برنامه  خاطرنشان کرد: بدون تردید دکتر سید مهدی شجاعی به عنوان  صاحب آثار ارزشمندی چون "پدر،عشق، پسر" و "کشتی پهلوگرفته" از یک سو وهمچنین صاحب ماندگارترین مکتوبات حوزه رمان های طنز مانند "سری که درد می کند"، "غیر قابل چاپ"،"کلانتری غیر انتفاعی" و تجربه موفق انتشار مجله ماندگار "نیستان" از سویی دیگر و آثار طنزپردازان معتبری مانند "ابوالفضل زورویی نصرآباد" در انتشار نیستان، بهترین گزینه برای طرح جدی و معرفی ماندگارترین آثار طنز، مناسب ماه مبارک رمضان بوده است که برای حضور در برنامه دعوت شده است.

وی افزود:" شجاعی"  با بخش معرفی کتاب‌هایی در قالب طنز در برنامه «خدا با من است» مخاطبان را با کتاب‌های کاربردی آشنا می‌کند.

گفتنی است: ویژه برنامه "خدا با من است" با اجرای شهرام شکیبا هر شب در ساعت20 به روی آنتن شبکه آموزش سیما قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، آموزش ، کلانتر ، کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
چرا کتاب "گاهگاهی زندگی شوخی نیست" و "چند قدم به حرف حساب" اثر سهراب گل هاشم را که بدون اجازه از وی، جملاتش را در گوشه و کنار سایتتون استفاده می کردید ،نام نمی برید؟