سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاههای فرزند پروری ویژه مادران جوان در منطقه 21

مدیر اداره امور بانوان از برگزاری کارگاههای آموزشی فرزند پروری ویژه مادرانی که دارای فرزندان 0 الی 4 سال در سطح این منطقه خبرداد.

مریم خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت :این کارگاهها  با همکاری مدیران محلات و نمایندگان خانه‌های تسنیم به  منظور ارتقا سطح زندگی بانوان اجرا می گردد .

وی ادامه داد: این کارگاههای آموزشی در چهار بخش امور مذهبی و دینی شامل آموزش داستانهای قرآنی به مادر و کودک ، ارائه نحوه آموزش قرآن و نماز به کودک توسط مادران ، امور تربیتی آشنایی با نحوه صحیح تربیت فرزند ، آشنایی با اصول تربیت کودکان ، آشنایی با ادبیات کودکانه و توجه به هوش هیجانی کودک )  ، بازی و سرگرمی و سلامت تغذیه ای ( تاثیر بازی بر کشف و پرورش خلاقیت کودک ، تاثیر بازی بر سلامت روح و جسم کودک ، پیشگیری از رفتارهای تغذیه ای نامطلوب در کودکان ) ، آموزشهای شهروندی و مهارتهای ارتباطی ( ارتقاء فرهنگ مسئولیت پذیری متقابل در خانواده و روش های انتقال این مفهوم به کودک ، ارتقاء سلامت شهروندی با تاکید بر تغذیه کودک ، ارتقاء فرهنگ زیست مناسب شهری و روش های انتقال این مفهوم به کودک ) برگزار می شود .

مریم خانی درخاتمه خاطرنشان کرد : کارگاههای فرزند پروری در غالب 3 کارگاه آموزشی : هر دوره در چهار محله سطح منطقه  21 از 9 تیر ماه آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کارگاه ، مادران ، فرزند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.