سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

رسالت نظارتی بر صنوف در دستور کار پلیس امنیت عمومی

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف را با هدف جلوگیری از فعالیت اصناف متخلف و انجام رسالت نظارتی پلیس امنیت عمومی بر صنوف شهرستان در سال ‌جاری در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سرهنگ رحیم محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف را با هدف جلوگیری از فعالیت اصناف متخلف و انجام رسالت نظارتی پلیس بر صنوف در سال ‌جاری در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در راستای طرح نظارتی و کنترل صنوف از اکثر واحدهای صنفی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمده و ماموران رعایت شئونات اسلامی و قوانین صنفی را که قبلًا تذکر گرفته بودند مورد تاکید قرار داده و برخورد با صنوف متخلف را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمدی همچنین از پلمپ 80 واحد صنفی متخلف از ابتدای سال‌جاری تاکنون در اهر خبر داد و گفت: در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی سطح شهرستان به دلیل عدم رعایت ضوابط ابلاغی از سوی اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی و سایر ارگان‌های ذیربط پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی اهر در ادامه ضمن تقدیر از شهروندان اهری در همکاری با پلیس از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات را از طریق تلفن 110 و 197 که پل ارتباطی پلیس با مردم است، تماس بگیرند.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: امنیت ، عمومی ، صنوف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.