سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی تخصصLG G3 + مسابقه

تلفن هوشمند جدید خانواده LG، این روزها سروصدای زیادی را به پا کرده و نظرات کارشناسان بسیاری را به خود جلب کرده است. امروز این تلفن هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم تا به صورت تخصصی تر با آن آشنا شویم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ همانطور که می دانید این تلفن هوشمند ۳۰ تیرماه پس از رونمایی در شهرهای لندن، نیویورک، سان فرانسیسکو، سئول، سنگاپور، استانبول در تهران مقابل دیگان جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.

این هوشمند اعجاب انگیز که نام قاتل کهکشانی جدید سامسونگ را با خود یدک می کشد از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است.



برای بررسی این گوشی به دیدن آقای متخصص رفتیم تا زوایای مختلف این تلفن هوشمند را مورد بررسی قرار دهد.در ضمن از امروز به بعد قرار است تا به برترین محصولات از نگاه شما جایزه تعلق بگیرد و این جوایز بر مبنای طراحی و ساخت، سخت افزار، نرم افزارهای انحصاری، چرخه سبز، گارانتی و حقوق مصرف کننده اهدا خواهد شد.

تا به حال بررسی های زیادی را در مورد محصولات دنیای فناوری خوانده اید، اما از این به بعد می خواهیم محصولات را از نگاهی دیگر برای شما مورد بررسی قرار دهیم. معمولا همه ما در انتخاب یک محصول نگاه مشترکی نداریم . برخی از ما به مشخصات ظاهری، برخی به سخت افزار، برخی دوربین و عده ای دیگر هم به لوکس بودن یک کالا اهمیت می دهیم. پس ما یک محصول را از تمام زوایا برای شما بررسی خواهیم کرد.

G3 را یک تلفن هوشمند نام گذاری کرده اند چراکه تمام خصوصیات یک گوشی هوشمند را در بر دارد.

وقتی G3 را در دست می گیرید یک حس فوق العاده ای را به شما منتقل می کند که این موضوع را زیبایی شناسان تایید می کنند.

این تلفن هوشمند قوس دار طراحی شده تا وقتی آن را در دست می گیرید به راحتی بتوانید از کلیدهای پشتی استفاده کنید، بدون اینکه از رها شدن آن احساس نگرانی داشته باشید. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده و طراحی آن در نگاه اول به شما حس فلزی بودن آن را منتقل می کند. همچنین این طراحی باعث می شود که اثر انگشت شما بر روی آن باقی نماند پس دیگر نیازی به تمیز کردن وقت و بی وقت آن ندارید. دور تا دور این گوشی را یک نوار فلزی در بر گرفته که لوکس بودن را به آن اضافه می کند.

وقتی از روبرو به آن نگاه می کنید تنها چیزی که به چشم می خورد لوگو ی ال جی و خروجی صدا و دوربین دوم آن است. در دیواره های اطراف این گوشی چیزی به جز ورودی شارژر و هدفون نخواهید دید چراکه تمام دکمه های مورد نیاز به قسمت پشت نقل مکان کرده اند و به لطف این کوچ نشینی کناره های دستگاه لاغر تر شده است.

ابعاد G3 معادل ۸٫۹*۷۴٫۶*۱۴۶٫۳ میلیمتر است. اما در قسمت پشتی اتفاقات دیگری هم در جریان است. کلید پاور و کلیدهای صدا زیر دوربین اصلی این تلفن هوشمند تعبیه شده اند، درست همانند مدل قبلی این کمپانی یعنی G2 اما با کمی تغییرات. اما به جز دوربین و کلیدها هنوز دو دارایی دیگر باقی مانده آن هم ۲ فلاشLED قدرتمند و البته قابلیت جدیدی به نام Laser Auto Focus که در سمت چپ دوربین تعبیه شده است.

محل ورود سیم کارت و کارت حافظه نیز زیر قاب پشتی جانمایی شده است.

سخت افزار

اصلی ترین بخشی که اغلب از چشم مان دور می ماند سخت افزار است. چراکه در هنگام خرید اطلاعات زیادی را در مورد سخت افزار وسیله مورد نظر به دست نخواهیم آورد و یا اطلاعات زیادی را در خصوص سخت افزار یک گوشی هوشمند نداریم . از این رو گاها پیش می آید که پس از خرید متوجه می شویم که وسیله انتخاب شده با معیارهای ما همخوانی نداشته و دچار دل زدگی خواهیم شد.

پس به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما در خصوص وسیله ای که قصد خرید آن را دارید تحقیق کنید تا مجبور نشوید با ضرر آن را بفروشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

LG G3 از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است که آن را از دیگر رقبایش متمایز می سازد. یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 801 با سرعت ۲٫۵ گیگاهرتز Quad-cores 4 و فرکانس ۳۰۰ الی ۲۴۵۷٫۶ مگاهرتزی است که در مقایسه با رقبای اصلی خود سرعت بیشتری دارد. این تلفن هوشمند از یک پردازنده گرافیکی Adreno 330 با فرکانس ۲۰۰ الی ۵۷۸ مگاهرتز بهره برده است. G3 دارای ۲گیگابایت RAM و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است که می توان این حافظه را با استفاده از کارت حافظه مستقل ، تا  ۱۲۸ گیگابات ارتقاء داد.

برای خواندن بررسی کامل این محصول و همچنین شرکت در قرعه کشی می توانید اینجا کیلیک کنید.


برچسب ها: دریچه ، g3 ، lifeotech
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام لطفا بگویید چجوری باید سرویس 3g را فعال کرد من از راهنمایی های ایرانسل رفتم جواب نداد
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
گوشی LG مدل G3 گوشی خیلی خوبیه، چون صفحه نمایش اون QHD هست و پرسرعت تره، تازه علاوه بر 3G که گوشی G2 داشت از 4G هم پشتیبانی میکنه و حالا که ایرانسل سرویس 3G را راه اندازی کرده و تا چند ماه دیگه نسل چهارم4G را فعال میکنه بهتره یه گوشی 4G دار مثل G3 بخریم
عليرضا
۱۸:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام از کجای سایت lifeotech بايد برای قرعه کشی ثبت نام کنم؟!؟!!
لینکی وجود نداشت که؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۸:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
سلام
از آدرس زیر

http://lifeotech.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5lg-g3/7/