سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر بهداشت؛

نایب رئیس كل یازدهمین المپياد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محمدرضا فراهانی به عنوان نایب رئیس كل یازدهمین المپياد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور منصوب شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  متن این حکم به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر محمدرضا فراهانی

معاون محترم فرهنگی و دانشجویی

 

با سلام؛

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی، همه آحاد مردم بايد ورزش را جدي گرفته و آن را براي سلامتي خود يك ضرورت و كار لازم به حساب بياورند، زيرا جامعه ورزشكار، جامعه‌اي پرتلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما علی‌الخصوص دانشجویان عزیز و متولیان آتی نظام سلامت، امروز به اين طراوت و نشاط نيازمند هستند. 

ورزش می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط وشادابی، باعث بهبود وضعیت سلامتی و قدرت جسمانی شود. براي همگاني‌كردن ورزش، می‌بايست ورزش قهرماني نيز تقويت شود تا مردم الگوهاي ورزشي را در ميان خود پيدا كنند. 

نظر به تعهد و تجربيات ارزشمند جنابعالی و اهميت برگزاري شايسته یازدهمين المپياد ورزشي دانشجويان پسر دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی كشورکه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز برگزارخواهدشد، به موجب اين ابلاغ به‌ عنوان "نایب رئیس كل یازدهمین  المپياد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور " منصوب مي‌شويد.

اميد است با استعانت از خداوند منان، با پيش‌بيني برنامه‌هاي مناسب و بهره‌گيري از نيروهاي كارآمد و متخصص، در راستاي توسعه ورزش به عنوان زمينه‌ساز «سلامت جسمي» و «سلامت روحی» در طول برگزاري المپياد موفق و مؤيد باشيد.

                                                                                               دکتر سیدحسن هاشمی

                                                                                              وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.