سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامین صفویه:

اردوی سوییس تجربه خوبی برای من بود/ به دنبال کسب رکورد در نانجینگ هستم

دارنده تنها سهمیه المپیک نانجینگ 2014 جودو گفت: اردوی سوییس که از سوی فدراسیون جهانی برگزار شد فرصت خوبی بود تا رقیبانم را محک بزنم.

رامین صفویه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: اردویی که از سوی فدراسیون جهانی جودو به میزبانی سوییس برای نوجوانانی که سهمیه المپیک نانجینگ را دارند، برگزار شد، فرصت بسیار مناسبی بود و توانستم با کمک مربی‌ام آنالیز خوبی از رقیبانم داشته باشم و البته دو رقیب اصلی‌ام یعنی روسیه و ژاپن غیبت داشتند که ترجیح می‌دادم آنها هم در اردو باشند و بتوانم مبارزه‌های آنها را ببینم.

وی ادامه داد: آلمان و ازبکستان دو نماینده قدرتمند در وزن من (منفی 100 کیلوگرم) داشتند که فکر می‌کنم بسیار در مسابقات برایم دردسر ایجاد کنند کار سختی را در المپیک دارم.

صفویه که به همراه اردشیر موحد دانش مربی شخصی خود به سوییس اعزام شده بود، درباره همراهی موحد دانش گفت: افتخار بزرگی بود که در کنار مربی‌اش که هفت سال است در قزوین با وی و زیردست وی تمرین می‌کنم به اردوی فدراسیون جهانی اعزام شوم این مربی به خوبی تکنیک‌ها و فن‌های من را می‌داند و نقاط قوت و ضعفم را بیشتر شناسایی کرد از اینکه فدراسیون ایران شرایط اعزام وی را فراهم کرد بسیار سپاسگزارم.

دارنده تنها مدال جهانی جودو نوجوانان خاطرنشان کرد: تا المپیک نانجینگ زمان زیادی باقی مانده است و می‌دانم کار آسانی ندارم اما انگیزه بالایی دارم و قصد دارم رکورد جدیدی را در این پیکارها به نام خود کسب کنم و برای کشورم نماینده مناسبی باشم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردو ، رکورد ، نوجوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.