سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه دار پس از تحمل 11 سال حبس

با تلاش تیم اخذ رضایت شاکی، دادستان شهرستان رامیان، شورای حل اختلاف و واحد مددکاری زندان گرگان با رضایت اولیای دم، یک قاتل پس از 11سال حبس از چوبه دار رھایی یافت.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با تلاش تیم اخذ رضایت شاکی، دادستان شهرستان رامیان، شورای حل اختلاف و واحد مددکاری زندان گرگان با رضایت اولیای دم، یک قاتل پس از 11سال حبس از چوبه دار رھایی یافت.

مدیر کل زندان‌های استان گلستان افزود: مددجو(م.س)43 ساله 11 سال پیش در مشاجره فامیلی در حوزه شهرستان رامیان یک جوان را به قتل رسانده بود.

امینی تصریح کرد: اصلاح و تربیت مددجویان در دوران حبس یکی از اقدامات موثر در جهت تغییر رفتار انسان‌های بزهکار است که از مهمترین برنامه‌های فرهنگی زندان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: با عنایت به اصلاح و تربیت و رعایت هنجارها توسط مددجویانی که تحت آموزش آموزه‌های دینی و مذهبی قرار گرفته‌اند، کارشناسان نسبت به تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم اقدام می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: تیم اخذ رضایت شاکی با تشکیل 5 جلسه در خانه اولیای دم به اتفاق مسئولین و بزرگان منطقه موفق به اخذ رضایت از شکات شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.