سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

معاون بهزیستی کشور: سبد امنیت غذایی به دو نیم میلیون مددجو تعلق گرفت

سبد غذایی بر اساس تعداد افراد خانوار از 300 هزار تا یک میلیون و 200 هزار ریال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور گفت: سبد امنیت غذایی به دو و نیم میلیون نفر از مددجویانی که به صورت مستمر و غیرمستمر کمک مالی از بهزیستی دریافت می کنند تعلق گرفته است.
فرزاد حیدری گفت: سبد غذایی بر اساس تعداد افراد خانوار از 300 هزار تا یک میلیون و 200 هزار ریال است.
وی تاکید کرد: با قول مساعد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سبد امنیت غذایی در آینده، تمام مددجویان بهزیستی و جامعه هدفی حدود چهار و نیم میلیون نفری را شامل می شود.
وی از افزایش حقوق کارکنان مراکز دولتی نگهداری این سازمان از یک تا پنج میلیون ریال خبر داد و افزود: این افزایش حقوق بر اساس شغل کارکنان در نظر گرفته شده و بر اساس برنامه، پرداخت آن از همین ماه اجرایی می شود.
وی اظهار داشت: افزایش حقوق کارکنان بهزیستی در مراکز دولتی نگهداری حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با پیگیری ریاست سازمان بهزیستی کشور اجرایی شده است.
وی به اولین سفر استانی مدیران کل و مسوولان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور به سمنان اشاره و اضافه کرد: بر اساس نظر رییس سازمان بهزیستی کشور، تمام معاونت های این سازمان به همراه مسوولانشان، به منظور بررسی مشکلات و عملیاتی کردن مساعدت های مختلف به استانها سفر می کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: هدف از سفر معاونت های این سازمان به استانها، نیازسنجی بهزیستی است زیرا بر اساس اهداف نوین سازمان بهزیستی کشور، یک نسخه واحد برای بهزیستی استانها در نظر گرفته نمی شود./ش/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.