سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

18 میلیارد ریال برای آسفالت محور سوادکوه هزینه شد

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه با اشاره به هزینه 18 میلیارد ریالی برای آسفالت محور سوادکوه گفت: آسفالت محور سوادکوه با همکاری شرکت‌های راه‌سازی انجام شده است.

مهرداد زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: ساماندهی و روکش آسفالت محور سوادکوه با پیگیری اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی و با همکاری شرکت‌های راه‌سازی سوادکوه اجرایی شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه لکه‌گیری محور سوادکوه از باند برگشت گدوک تا تونل ورسک به صورت هندسی و موضعی انجام شده است، افزود: آسفالت نقاط معیوب محور سوادکوه در منطقه پل‌سفید و خروجی شهر زیراب در منطقه سرخ‌کلا و قاسم‌آباد و جمشید آباد نیز با وجود تنگ بودن جاده آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه آسفالت یا لکه‌گیری پل‌سفید و زیراب با همکاری شرکت سداد انجام شد، خاطرنشان کرد: با همکاری شرکت زیگورات در شهرستان سوادکوه شمالی و لکه‌گیری و آسفالت در منطقه چالی و چای‌باغ و هفت‌تن که در وضعیت مناسبی قرار نداشتند، انجام شد.

زمانی از انجام روکش آسفالت در منطقه آلاشت خبر داد و گفت: مجموع هزینه انجام شده برای آسفالت حدود 10 کیلومتر از محور سوادکوه 18 میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها: آسفالت ، محور ، سوادکوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.