سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام بویری: وقتی آماده ام از هیچ حریفی هراسی نداریم

ملی پوش وزن 74 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت:با توجه به آمادگی بالایی که دارم در مسابقات جهانی از هیچ حریفی هراس ندارم.

پیام بویری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ماه های زیادی است که تمرینات مستمر و منظمی را پشت سر گذاشتم و همه جوره برای حضور در این رقابتها آماده هستم.

وی درباره این سوال که چقدر از حریفانش شناخت دارد اظهار داشت:برای من فرقی ندارد مقابل چه کشتی گیری قرار می گیرم چرا که وقتی که از هر نظر آماده هستم از هیچ حرفی هراسی ندارم و فقط برای پیروزی وارد تشک کشتی می شوم.

دارنده مدال طلای نوجوانان جهان در پاسخ به این سوال که پس از هم اکنون باید وی را صاحب خوشرنگترین مدال مسابقات جهانی دانست گفت:به طور حتم من فقط برای کسب مدال طلا راهی این مسابقات می شوم اما در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و همه چیز بستگی به شرایط و روز مسابقه دارد اما قول می دهم با همه توان تلاش کنم تا در رده سنی جوانان نیز صاحب مدال طلای جهان شوم.

بویری در خاتمه در خصوص درگذشت حسین خواجه وندی فرنگی کار وزن 66 کیلو گرم کشورمان نیز گفت:واقعاً حادثه تلخ و تکان دهنده ای رخ داد،حسین یکی از کشتی گیران با اخلاق و دوست داشتنی بود که غم از دست دادن او همه بچه های تیم را متأثر کرد،در هر صورت من هم به نوبه خودم درگذشت حسین خواجه وندی را به همه جامعه ورزش و به خصوص خانوداه این فرنگی کار خوب کشورمان تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جوانان ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.