سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهان‌بینی: فرکی و تیموریان شایسته این عنوان بودند/ باشگاه‌ها باید ارتباط خودشان را با تیم‌های بزرگ اروپایی بیشتر کنند

مدیرعامل باشگاه صبا قم گفت: با توجه به نقطه نظرات متفاوت نسبت به برترین‌ها، فرکی و تیموریان شایستگی انتخاب به عنوان برترین بازیکن و سرمربی را داشتند.

جهان‌بینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم برترین‌های لیگ سیزدهم در مجموع کار خوبی برای ارتقا انگیزه بازیکنان و باشگاه‌ها بود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم ادامه داد: با توجه به آنکه نقطه نظرات هر کسی متفاوت بود اما برترین‌ها به خوبی انتخاب شدند.

وی در رابطه با اندرانیک تیموریان بازیکن استقلال که به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد گفت: تیموریان بازیکنی بود که هم برای باشگاه خود در لیگ برتر خوب کار کرد و هم برای تیم ملی موثر بوده به همین دلیل به عنوان برترین بازیکن شایستگی داشت که انتخاب شود.

جهان‌بینی اظهار داشت: در بخش مربیان نیز فرکی را هم از لحاظ اخلاق و هم فنی تایید کردیم و شایستگی برترین سرمربی بود.

وی در رابطه با نداشتن معافیت 21 بازیکن در تیم‌ها گفت: اصل موضوع جلوگیری از بازی این بازیکنان باید استمرار پیدا کند تا از هر چیزی که فضای ورزش و فوتبال را مصدوم می‌کند جلوگیری شود و همچنین باید از تمام کسانی که این موضوع را دنبال کردند تشکر کرد و مسئولان و فدراسیون فوتبال نیز باید از آن استقبال کند و با عوامل اصلی این موضوع برخورد جدی صورت گیرد.

جهان‌بینی به موضوع لژیونرهای فوتبالمان اشاره کرد و گفت: اینکه لژیونرهایمان نسبت به گذشته کمتر شده است بستگی به تلاش و کار تمام عوامل فوتبال هم بازیکن و هم باشگاه و فدراسیون فوتبال دارد.

وی ادامه داد: در مجوعه ورزشی ما بازیکنان هستند که می‌توانند لژیونر باشد اما باید فضای بین‌المللی و ارتباطات بیشتر با کشورهای همسایه و اروپایی صورت گیرد.

مدیرعامل باشگاه صبا قم تصریح کرد: باشگاه‌ها و فدراسیون باید ارتباط ورزش را با تیم‌های بزرگ تقویت کند تا اگر مسابقات مهمی از جمله المپیک، آسیایی و جام جهانی پیش رو داشته باشیم عرصه برای کار ما بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته اول لیگ هنوز ابتدای کار است و تیم‌ها هنوز آمادگی برخوردارند و تیم‌ها به طور منظم شکل نگرفته بودند.

جهان‌بینی در پایان گفت: ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که به نسبت زمانی که به تیم ما ملحق شدند در بازی اول خوب ظاهر شدند و از آن‌ها راضی هستیم اما باید در ادامه ببینیم که چقدر برای تیم موثر هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جهان ، ارتباط ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.