سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رجبی: در مراسم ترین‌ها لیگ سیزدهم جای خیلی‌ها خالی بود/ 5 سال پیش کمبود لژیونر را هشدار داده بودم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مراسم دیشب خوب برگزار شد اما جای خالی خیلی‌ها احساس می‌شد.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: به نظر من مراسم دیشب ترین‌های لیگ سیزدهم در برج میلاد به خوبی برگزار شد.
ضمن تشکر از مسئولان برگزاری مراسم، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ،‌ باید به این موضوع اشاره کرد که افراد زیادی شایسته حضور در این مراسم بودند که البته از چشم مسئولان پنهان ماندند.
جامعه فوتبال خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است و مربیان زیادی داریم که می‌شد از آن ‌ها هم دعوت به عمل آورد. خیلی از افراد حاضر در مراسم، از اهالی فوتبال نبودند. باید همانطور که به انجام این مراسم‌ها اهمیت می‌دهیم به مسائل مهم فوتبال هم توجه کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان ارزیابی خود از بازی‌های هفته اول لیگ چهاردهم را خوب توصیف کرد و گفت: همه تیم‌ها با آمادگی نسبی خود آمده بودند و روی هم رفته بازی‌های بدی نبود. استقلال تهران و سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز عملکرد بهتری داشتند. به اعتقاد من اگر در لیگ امسال وقفه‌ای به وجود نیاید شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

وی ارزیابی خود را از بازی این هفته استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان را این طور بیان کرد: بازی سختی خواهد بود استقلال تهران هفته اول را خوب شروع کرد و به پیروزی 2 بر یک مقابل راه اهن دست یافت و از نظر روانی شرایط خوبی دارد. استقلال خوزستان هم تیم جوان و با انگیزه‌ای ‌است و بخش تلویزیونی به تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند انگیزه می‌دهد.

رجبی در خصوص کم تعداد بودن لژیونرها با توجه به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گفت: اصلا وضعیت خوبی نیست من 5 سال پیش این هشدار را دادم که فوتبال ما رو به سستی می‌رود. اگر ما در جام جهانی خوب ظاهر شده بودیم که الان باید لژیونرهای بیشتری در فوتبال خود می‌دیدیم! تیم‌های کره جنوبی و ژاپن هم باختند اما آیا آنها به این وضعیت دچار شدند؟

کمبود بودجه مناسب و برگزاری مسابقات در زمین‌های غیر استاندارد و انجام بازی‌های در ساعت نامناسب از جمله مشکلات و معضلات فوتبال پایه در کشور است.

وی در پایان در مورد مشکل داشتن کارت معافیت 21 بازیکن در لیگ چهاردهم و اینکه چرا امسال به این موضوع پرداخته شده گفت: این موضوع را من قبلا هم می‌دانستم این مسئله را یک نفر در گفته‌هایش اعلام کرد و تعدادی از بازیکنان این مشکلات برایشان اتفاق افتاد.
پیگیری کلان این موضوعات مشکلی ندارد وقتی افراد به هر شکلی معافیت خود را می‌گیرند اینگونه می‌شود و هر کس باید تاوان اشتباهات خود را بدهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، رجبی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.