سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریبا: فدراسیون برترین ها را فکورانه انتخاب کرده است/نمی‌توان در مورد عملکرد تیم ها ارزیابی درستی داشت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک فدراسیون فوتبال ترینهای لیگ را بسیار خوب انتخاب کرده و هر کسی به حق خودش رسیده است.

بهتاش فریبا در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال مبنی بر ترین‌های لیگ برتر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک تصورم بر این بوده است که انتخاب برای فدراسیون بسیار فکورانه و عاقلانه بوده و هر کسی به حق خودش دست یافته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: برگزاری چنین مراسماتی انگیزه فراوانی را در بین مربیان، بازیکنان و تیم‌های بزرگ بوجود می‌آورد و باعث تحول در فوتبال و گرایش به اخلاق در بین قشر جوان و ورزشکار ما می‌شود.

فریبا در ادامه به انتخاب فرکی به عنوان مربی اخلاق و فنی لیگ پرداخت و تصریح کرد: فکر می‌کنم مربی برتر اخلاق و فنی که عنوان آن به فرکی اختصاص یافته بود کاملا درست و صحیح بوده است زیرا هم به لحاظ اخلاقی ایده‌آل و هم تیمش را قهرمان لیگ سیزدهم کرده است شما هیچگاه ندیدید که وی هیچ گونه مصاحبه‌ تندی داشته باشد یا راجع به کسی یا تیمی تند صحبت کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان سپس به انتخاب بازیکن جوان اشاره کرده و افزود: باید اذعان کنم کار فدراسیون بسیار خوب بوده است زیرا حق صادقیان بود که این عنوان را کسب کند البته نباید از بختیار رحمانی هم غافل شد، وی با سن کمش تاثیر بسیار فراوانی در قهرمانی فولاد داشته است به نظر من می‌توانست حق وی انتخاب شدن باشد و باید یادآوری کنم این بازیکن آینده خوب و درخشانی به لحاظ فوتبالی خواهد داشت زیرا با سن کمی که دارد در تیم فولاد یک پدیده منحصر به فرد است.

وی در مورد عملکرد تیم‌های لیگ برتری در هفته نخست رقابت‌ها هم گفت: بدون شک تا هفته سوم نمی‌توان ارزیابی درستی از تیم‌های داشت در بعضی لیگ‌ها هم تا هفته پنجم و ششم تیم‌ها به هارمونی کامل نمی‌رسند ولی به مرور زمان شکل خود را پیدا کرده و با هیجان و هدف مضاعفی وارد زمین خواهند شد.

فریبا خاطر نشان کرد: امیدوارم که لیگ برترامسال شاهد پویایی سرزندگی و هیجان و نشاط و بارفنی مضاعف باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برترینها ، تیم ، ارزیابی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.