سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تبریز پایلوت برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم بین‌المللی است

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تبریز پایلوت برگزاری مسابقات و رویدادهای مهم بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، غلامرضا شعبانی در آیین افتتاح چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز اظهار کرد: با برگزاری رویدادهای مهم بین‌المللی، تبریز به مرکز و پایلوت برگزاری مسابقات بین‌المللی تبدیل شده است.

وی افزود: امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا روزی شاهد برگزاری مسابقات بین‌‌المللی مهم‌تری در این شهر باشیم.

شعبانی اضافه کرد: البته در برگزاری مسابقات بین‌المللی تمام مسئولان استانی همکاری داشته‌اند و این قابل تقدیر است که امیدوارم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد.

شعبانی گفت: زیرساخت‌های خوبی در تبریز ایجاد شده که باید از این امکانات برای برگزاری مسابقات بین‌المللی استفاده کرد تا علاوه بر کسب تجربه، جوانان با سطح هندبال دیگر کشورها نیز از نزدیک آشنا شوند.

دبیرکل کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز موجب رونق و توسعه این رشته در این قاره کهن می‌شود.

محمد شفیق در آیین افتتاح چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز افزود: هندبال آسیا توانایی‌های بسیاری دارد و این توانایی‌ها و ظرفیت‌ها با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی پایه بروز می‌کند.

وی گفت: مسابقات هندبال جوانان آسیا علاوه بر محک تیم‌های شرکت‌کننده و تعیین تیم قهرمان، محلی برای رقابت و کسب سهمیه جام جهانی است و این امر حساسیت مسابقات را بالا برده است.

شفیق اظهار کرد: تمام تیم‌ها با انگیزه و کیفیت بالا در مسابقات حضور یافته‌اند و این به منزله اهمیت دادن کشورها به رقابت‌های هندبال حتی در رده‌های سنی پایه است.

وی از میزبانی ایران در مسابقات آسیایی به نیکی یاد کرد و افزود: ایران همواره و در برگزاری مسابقات همکاری خوبی با کنفدراسیون داشته و مطمئنم در این بازی‌ها نیز همکاری می‌کند.

چهاردهمین دوره مسابقات هندبال جوانان آسیا در تبریز آغاز شده و تا بیست و سوم ماه جاری ادامه خواهد داشت./ب

برچسب ها: مسابقات ، رویداد ، تبریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.