سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزیک: تیموریان شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتخاب‌های خوبی انجام شد و حق تیموریان بود که بهترین بازیکن لیگ شود ولی 2 بازیکن دیگر هم شایستگی کسب این عنوان را داشتند.

ادموند بزیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی‌های هفته اول لیگ گفت: در هفته‌های ابتدایی نمی‌توان در مورد وضعیت تیم‌ها نظر داد و 2 تا 3 هفته طول می‌کشد تا بازیکنان از فشار بدنسازی خارج شوند و هم‌اکنون تیم‌ها آماده نیستند ولی در کل بازی‌های هفته اول کیفیت بدنی نداشت.

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد ولی هفته اول است و نمی‌توان در مورد این تیم قضاوت کرد ولی با توجه به بازیکنان بزرگی که از دست داده ضعیف نشده و جایگزین‌های خوبی را جذب کرده است.

بزیک در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: همان 5 تیم همیشگی مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

وی در مورد انتخاب بهترین لیگ عنوان کرد: انتخاب‌های خوبی انجام شد و به نظر من حق تیموریان بود که بهترین بازیکن لیگ شود ولی 2 بازیکن دیگر هم شایسته کسب این عنوان بودند.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص کم شدن مربیان خارجی لیگ گفت: ما مربیان خوب و با استعداد در کشورمان داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

بزیک در پایان در مورد افزایش سهیمه بازیکن جوان تیم‌ها اظهار داشت: حضور جوانان در لیگ بسیار مفید است و باید از آنها بهتر و بیشتر استفاده کنیم چون این جوانان آینده تیم ملی را تشکیل می‌دهند و باید آنها را تحمل کنیم و اجازه دهیم بازی‌های بیشتری انجام دهند تا در آینده تیم ملی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهترین ، بازیکن ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.