سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ساحلی

جلسه قرعه کشی لیگ دسته یک فوتبال ساحلی فصل93-94 با حضور نمایندگان تیم‌ها در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این نشست که با حضور نمایندگان تیم های کوثر اردکان یزد، بیمارستان قلب کوثر، شهرداری زیبا شهر، شهرداری نوین تبریز، موج گناوه، خیبر خرم آباد وشهدای چلیچه برگزار شد، در خصوص نحوه برگزاری مسابقات بحث و بررسی شد.

گفتنی است، با توجه به عدم تحویل مدارک سه تیم پایانه های همدان، شهرداری تبریز و شهرداری چاف و چمخاله که منجر به حذف این سه تیم از مسابقات شد، این رقابت‌ها با حضور 7 تیم حاضر در یک گروه به صورت دو مرحله ای برگزار می شود و در پایان 4 تیم به مسابقات مرحله نهایی که به صورت مجتمع برگزار خواهد شد، صعود می کنند.

همچنین با توجه به بازدید نماینده کمیته فوتبال ساحلی از امکانات استان‌ها برای میزبانی،باشگاه شهرداری نوین تبریز به عنوان میزبان مرحله اول تعیین شد و میزبان مرحله دوم و مرحله نهایی پس از تائید کمیته فوتبال ساحلی  تعیین و معرفی می شود.

این مسابقات در تاریخ 93/5/24 آغاز و پایان آن روز سی ام مرداد ماه خواهد بود. ضمن اینکه تیم ها باید در تاریخ 23 مرداد ماه وارد تبریز شوند. هر تیم در مرحله اول 6 مسابقه و در مرحله دوم 6 مسابقه و در مجموع 12 مسابقه در مرحله مقدماتی دارد و در صورت صعود به مرحله نهایی، 3 بازی را انجام می دهد.

در پایان دو تیم صدر جدول به لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل 95-94 صعود می کنند. ضمنا با توجه به ابلاغ قوانین جدید داوری فوتبال ساحلی از سوی فیفا، در این مسابقات قوانین جدید اجرایی میشود. بهمن غفاری-مسئول داوران فوتبال ساحلی و  ابراهیم اکبر پور-داور بین المللی قوانین را اعلام کردند. بر همین اساس مقرر شد تا داوران قضاوت کننده در این بازی‌ها روز 22 مرداد ماه وارد تبریز شده و روز 23 مرداد یک دوره توجیهی داوری را پشت سر بگذارند.

لازم به ذکر است؛ بازیکنان با دریافت دو کارت زرد از دیدار بعدی محروم می شوند و هر گونه اعتراض به داوری چه در حین بازی و چه مصاحبه با رسانه‌ها، طبق آئین نامه جدید منجر به جرایم انضباطی و محرومیت می شود. ترتیب مسابقات و ساعت بازی‌ها در جلسه هماهنگی در تاریخ 93/5/23 راس ساعت 21:00 با حضور نمایندگان تیم‌ها در تبریز برگزار می شود، اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، رقابت ، جلسه ، قرعه ، ساحلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.