سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچیان مسلح به سلاح جنگی در منطقه کوه سفید دماوند در دام قانون

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از دستگیری شکارچیان غیرمجاز به همراه سلاح کلاشینکف ، یک قبضه سلاح شکاری ، تعدادی مهمات و لاشه گوشت یک راس از نوع قوچ و میش خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس میرزاکریمی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: ماموران پاسگاه کوه سفید صبح روز گذشته در منطقه ممنوعه کوه سفید متوجه صدای شلیک چهار تیر می شوند.
وی افزود:  ماموران بلافاصله وارد عمل شده و و با توجه به اینکه شکارچیان دارای سلاح جنگی بودند، آنها را بطور نامحسوس تحت مراقبت  گرفته و تقاضای نیرو کمکی از مرکز یگان نمودند.
میرزاکریمی با اشاره به اینکه اکیپی از  نیروهای مرکز اداره به همراه  فرمانده یگان پارک ملی لار و با هماهنگی یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به منطقه کوه سفید اعزام شدند تصریح کرد: متخلفان که پدر و پسر هم بودند با دو قبضه اسلحه در حوالی عصر در حالی که زیر یک درخت نشسته بودند محاصره و دستگیر شدند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند  خاطر نشان کرد:متهمان بلافاصله به مرکز یگان منتقل شده و با هماهنگی و اخذ دستور قضایی نسبت به بازرسی منزل آنها اقدام  شد.
وی اظهار داشت: مقدار ۲ کیلو لاشه گوشت شکار از نوع قوچ و میش و هفتاد تیر فشنگ و سه قطعه عکس سلاح جنگی از منزل این متخلفان کشف و ضبط گردید و متخلفان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دماوند ، صیاد ، غیرمجاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.