سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شبکه نیکوکاری در غرب پایتخت برای اولین بار

مشاور شهرداری در امور بانوان منطقه 21 از تشکیل شبکه نیکوکاری در این منطقه خبر داد.

 زهرا خوش‌برش مشاور شهرداری در امور بانوان منطقه 21 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: در جلسه مشترکی که با حضور معاون مالی و اقتصادی شهرداری برگزار شد راهکارهای همکاری متقابل بین شهرداری منطقه و کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیریت محله باشگاه نفت در اجرای طرح راه‌اندازی شبکه نیکوکاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای طرح شبکه نیکوکاری که برای اولین بار در شهرداری تهران در منطقه 21 صورت خواهد پذیرفت با هدف شناسایی افراد نیکوکاری و خیر ساکن در این منطقه ارتقای کارکرد اجتماعی‌، توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری تعاون و همیاری در محله و شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمت به آنان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد:‌ در این فرایند افراد نیازمند واقعی که توسط افراد معتمد محله شناسایی می‌شوند به شبکه نیکوکاری معرفی خواهند شد تا بر اساس نیازمندی آنها به آنان کمک رسانی شود.

زهرا خوش‌برش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح گامی موثر جهت رفع مشکلات افراد نیازمند جامعه بالاخص بانوان پایگاهی برای شبکه نیکوکاری انتخاب شده است خوشحال خواهیم بود که بتوانیم در قالب چنین طرح‌هایی هم‌افزایی و همگرایی بیشتر با سازمانهای حمایتی شامل کمیته امداد و بهزیستی را داشته باشیم و گاهی بلند جهت حل مشکلات افراد کم درآمد منطقه برداریم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تشکیل ، شبکه ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.