سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کرمان ظرفیت بسیار بالایی در ورزش زورخانه ای دارد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسلامی و ملی بودن ورزش زورخانه ای، گفت: ورزش زورخانه ای سراسر عشق و ارادت به اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم آغاز عملیات ساخت زورخانه علی بن ابی طالب ( ع) شهر ماهان که با حضور طلوع کیان رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، مسئولان محلی و جمعی از ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار شد، افزود: ساخت مکان های ورزشی از نیازهای جدی استان و در راستای تقویت مبانی دینی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه در این ورزش از زمانی که وارد گود زورخانه می شوند تا زمانی که خارج می شوند مدح اهل بیت(ع) گفته می شود، یادآور شد: ورزش زورخانه ای سراسر عشق و ارادت به اهل بیت ( ع) است.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: در جامعه امروزی ثواب انجام فعالیت های ورزشی برای تربیت اسلامی جوانان از احداث مسجد کمتر نیست.

وی ورزش زورخانه ای را از ورزش های اسلامی و ملی دانست و افزود: در استان کرمان به ویژه در سال های اخیر برای توسعه آن تلاش های زیادی شده است.

پور ابراهیمی با اعلام اینکه استان کرمان از ظرفیت بسیار بالایی در ورزش زورخانه ای برخوردار است، گفت: سالهاست که اعضای تیم ملی از ورزشکاران کرمان هستند و در این رشته از موفقیت های بسیاری برخوردار بودیم.

زورخانه علی بن ابی طالب ( ع) شهر ماهان با کمک نیکوکار حاج علی ترک زاده احداث می شود که قرار است این طرح طبق برنامه زمان بندی یکساله به بهره برداری برسد.


برچسب ها: ورزش ، زورخانه ای ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.