سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

اقامت 675 هزار نفر شب در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مازندران با اشاره به اقامت سه میلیون و 859 هزار نفر در تعطیلات اخیر در استان گفت: بیش از 675 هزار نفر شب در استان اقامت داشتند.

بزرگ نیا در حاشیه بازدید از نمایشگاه سوغات درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با بیان اینکه، این میزان اقامت از چهار تا 10 فروردین امسال در استان ثبت شده است، افزود: شمار استقبال گردشگران داخلی در استان روز به روز بیشتر می شود.

وی به ظرفیت های گردشگری استان اشاره وتصریح  کرد: باید پتانسیل های مختلف استان را با استانداردهای گردشگری به گردشگران عرضه کنیم و از ظرفیتهای این بخش بهره گیریم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری مازندران بر لزوم ایجاد کمپ های ارزان قیمت در استان تاکید کرد و گفت: شهرداری ها به عنوان مدیران خدمات شهری می توانند در فضای مناسب با امکانات مورد نیاز در کمپینگ ها وضعیت چادر خوابی را مدیریت کنند.

بزرگ نیا از افزایش استقبال روز به روز گردشگران داخلی به استان خبر داد و با بیان اینکه اقبال گردشگران نشان می دهد که  ظرفیت های استان تقریبا برای گردشگران قابل توجه است افزود:باید تلاش کنیم تا این پتانسیل ها را با استانداردهای گردشگری به گردشگران عرضه کنیم.

وی برپایی برنامه های فرهنگی و جشنواره ها را از مهمترین آیتم های جذب گردشگر بیشتر برشمرد و تصریح کرد:باید با عزم استانی و تعامل و همکاری دستگاه ها و نهادهای اجرایی ضمن فراهم آوردن اوقاتی خوش برای گردشگران از ورود گردشگر به استان بهره برداری اقتصادی شود.

 

برچسب ها: اقامت ، شب ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.