سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کاربردی کردن فعالیت های علمی و پژوهشی مهمترین رسالت جهاد دانشگاهی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه کاربردی کردن فعالیت های علمی و پژوهشی را مهمترین رسالت جهاد دانشگاهی دانست و افزود: مجموعه استانداری کرمانشاه نگاه خاصی به جهاد دانشگاهی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ،هدایت حاتمی گفت: جهاددانشگاهی یکی از مراکز علمی است که در این راستا عملکرد قابل توجهی داشته است.

وی کاربردی کردن فعالیت های علمی و پژوهشی و حضور در بدنه جامعه را از مهمترین رسالت های جهاددانشگاهی خواند و ادامه داد: جهاددانشگاهی هم اکنون در زمینه های گسترده ای فعالیت دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به زیرمجموعه های جهاددانشگاهی وفعالیت قابل توجه این مجموعه ها، گفت: مراکزی چون پارک علم وفناوری، مراکز رشد، مراکز تحقیقاتی و ...از جمله این زیرمجموعه ها هستند.

به گفته معاون استانداری کرمانشاه، جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز رتبه خوبی در کشور دارد و از نظر زیرمجموعه ها نیز پارک و علم و فناوری کرمانشاه هم اکنون در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با اشاره به نگاه ویژه مجموعه استانداری کرمانشاه به جهاد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: تاکنون بازدیدهای مختلفی از جهاد دانشگاهی داشته و عملکرد این مجموعه را قابل دفاع دیده ام.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به فضای خوبی که برای کار و فعالیت درجهاد دانشگاهی ایجاد شده، افزود: امیدواریم فعالیت های جهاد دانشگاهی خصوصا در بخش های تحقیقاتی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه گذاری پررنگ تر شود.

برچسب ها: کرمانشاه ، جاد ، دانشگاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.