سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اعلام آمادگی دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان برای استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت

جمعی از دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان برای استقبال از رئیس جمهور و اعضای هیات دولت اعلام آمادگی کردند.

در نشست هم اندیشی استقبال از سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری تعدادی از دانشگاهیان، فرهنگیان و هنرمندان در خصوص حضور حداکثری در آیین استقبال از دکتر حسن روحانی تاکید کردند .
یکی از استادان دانشگاه و نماینده جامعه دانشگاهی گفت: در این سفر مردم با حضور در آیین استقبال از رئیس جمهور، بار دیگر از انتخاب خود دفاع می کنند .
اسفندیار آهنجیده در این نشست گفت: سه قشر دانشگاهیان، هنرمندان و فرهنگیان جزء اقشار پویا و تاثیرگذار جامعه هستند و در استقبال سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری این سه قشر می توانند نقش آفرینی کنند .
نماینده جامعه فرهنگی و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری، حضور مردم پشتوانه بزرگی برای نظام است .
عباس قنبری عدیوی اظهار داشت: هر کس می تواند به عنوان یک رسانه، برای حضور مردمی در آیین استقبال از رئیس جمهوری فعالیت کند .
سرپرست دانشگاه شهرکرد و نماینده دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: سفر رئیس جمهوری بهترین فرصت برای بیان مطالبات قشر دانشگاهی است .
شایان شاه محمدی نیز گفت: دانشگاه شهرکرد برای سفر رئیس جمهوری به این استان 12 پروژه نیمه تمام را در نظر گرفته است .
وی خاطر نشان کرد: این سفر بهترین فرصت برای بیان مطالبات دانشگاهیان است و دانشگاهیان در جایگاه ویژه میزبان رئیس جمهوری خواهند بود و در نشست تخصصی نخبگان حضور خواهند داشت .
نماینده جامعه هنری و یکی از فیلمسازان استان چهارمحال و بختیاری نیز بیان کرد: هنرمندان برای حضور در آیین استقبال از رئیس جمهوری آمادگی دارند .
سجاد میرزاییان یادآور شد: اختصاص بودجه به فرهنگسرای شهرکرد، اختصاص اعتبار به بخش هنری به ویژه حوزه فیلمسازی، اختصاص اعتبار برای تئاتر و هنر های تجسمی از خواسته های هنرمندان در این سفر است .
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز یادآور شد: پس از سفر های استانی رئیس جمهوری به استان های مرزی، چهارمحال و بختیاری نخستین استان مرکزی است که میزبان دکتر روحانی است .
قاسم سلیمانی افزود: برای سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری هشت ماه برنامه ریزی شده است و حضور مردم در آیین استقبال از رئیس جمهوری ابعاد داخلی و بین المللی خواهد داشت .
وی اظهار داشت: حضور مردم در آیین استقبال از رئیس جمهوری پشتوانه بزرگی برای مسئولان در مناسبات بین المللی است .
در این نشست مرید محمدی، نماینده شاعران و ناشران و هنرمندان، عاطفه قدیری، نماینده هنرمندان زن استان چهارمحال و بختیاری و محمد عسگری، نماینده معلمان این استان دیدگاه های خود را ارائه کردند .
براساس اعلام استاندار چهارمحال و بختیاری قرار است رئیس جمهوری چهارشنبه و پنج
شنبه هفته جاری مهمان مردم این استان باشد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.