سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع و مشاغل "بازار بزرگ تهران" ساماندهی می‌شود

معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران خبر داد.

 شهرام خلیلی معاون اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان، رفع سد معبرهای موجود، کاهش آلاینده‌های محیط زیست،ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
در این طرح اکیپ‌های ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران به صورت مستمر و روزانه به منظور انتقال، ساماندهی تغییر کاربری، تعطیلی صنایع و مشاغل بازار در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی صنایع و مشاغل بازار بزرگ تهران در بخش‌های مختلف از جمله صنف سراجان، طلافروشان، آجیل و خشکبار، نبات ریزی و آب نبات، صنف‌های مختلف صنایع و ... آماده باش اکیپ‌های صنایع و مشاغل از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
خلیلی‌ خاطرنشان کرد: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از بافت مسکونی، انتقال صنف تفت آجیل و خشکبار از بازار بزرگ تهران شهرک صنعتی قرچک ورامین، ساماندهی صنف سراجان، تولیدها و کارگاه‌های کیف و کفش در بازار بزرگ تهران، محله هرندی، سیروس و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: صنایع ، مشاغل ، ساماندهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.