سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مکمل‌های ورزشی در کرمانشاه

مسوول کمیته تغذیه هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه گفت: با توجه به نیازسنجی آموزشی صورت گرفته در سطح هیأت های ورزشی و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در هیأت پزشکی ورزشی استان، در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان یک دوره آموزشی با موضوع آشنایی با مکمل های ورزشی در کرمانشاه برگزار می شود.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  ؛علی اشرف رشیدی گفت: با توجه به تفکیک درخواست های ارایه شده این دوره آموزشی در شهریور ماه صرفاٌ ویژه مربیان سطح اول رشته تکواندو برگزار خواهد شد و سایر دوره ها نیز با هماهنگی کمیته آموزش به ترتیب اولویت و بر اساس برنامه زمان بندی اعلام می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی مکمل های ورزشی مفاهیم اولیه و دسته بندی مکمل های ورزشی، مکمل های موثر بر ترکیب وزن در دو بخش مکمل های کاهش وزن بدن و مکمل های افزایش وزن بدن، مکمل های موثر بر عملکرد ورزشی و سایر موارد لازم در خصوص ایمنی و عوارض مکمل ها به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

وی در ادامه خدمات ارائه شده در واحد تغذیه درمانگاه مرکزی هیأت پزشکی ورزشی را تشریح کرد و گفت: با توجه به حضور کارشناسان مجرب و آموزش دیده در محل درمانگاه و دارا بودن تجهیزات به روز جهت انجام مشاوره های تغذیه ای، شاهد افزایش کارایی و بهبود عملکرد ورزشکاران در رقابتهای ورزشی هستیم.

برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، مکمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.