سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سایت برنامه "كافه سؤال" در این برنامه

برنامه «كافه سؤال» پخش فصل دوازدهم خود را با عنوان «كارآموزی و كارآفرینی» از 11 مرداد آغاز می‌كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، سهیل سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در فصل دوازدهم این برنامه از سایت خبری كافه سؤال رونمایی خواهد شد. آدرس این سایت خبری www.cafesoal.ir است كه در حوزه خبری برنامه و اجتماعی و فرهنگی، مطالب جدید و به روز را در درون خود جای خواهد داد. همچنین بخشهای مربوط به هر برنامه بعلاوه پانزده دقیقه پس از برنامه كه بر روی آنتن شبكه دو پخش نمی شود ولی برای تكمیل اطلاعات، با مهمانان گفتگوی برنامه ادامه می یابد، بر روی سایت برنامه قرار می گیرد كه علاوه بر تماشای آن، امكان دانلودش هم وجود دارد.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: در برنامه امشب كه به كارآموزی و كارآفرینی پرداخته می شود، آقای دكتر پرند (معاون وزیر كار و امور اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای كشور)، خانم دانش فر (از اعضای شورای شهر تهران و كارآفرین) و آقای كشاورز (كارآفرین) در استودیوی برنامه حاضر خواهند شد تا درخصوص مباحث پیرامون كارآفرینی، شرایط و دغدغه های آن بیشتر صحبت كنند و گفتگوی حاصله از آن فردا بر روی سایت شبكه قرار خواهد گرفت.

برنامه «كافه سؤال» كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه این فصل از آن را مژده لواسانی اجرا می كند. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبكه دو پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.