سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: شیطنت برخی آقایان مشکل نکونام و قلعه‌نویی را بیشتر کرد

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام نمی‌خواست مشکلات شروع و تا به اینجا ادامه پیدا کند، برخی افراد به این درگیری دامن زدند، کاش می‌شد احترامات بین تمام فوتبالی‌ها حفظ شود.

محمود فکری مربی استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد درگیری جواد نکونام و قلعه‌نویی اظهار داشت: تیم‌های بزرگ و آدم‌های بزرگ حواشی زیادی دارند و از این انسان‌ها اینگونه مسائل دور نخواهد شد چه خوب است که بین بازیکنان و مربیان فوتبال احترام‌ها از بین نرود و حرمت‌ها حفظ شود من و امثال من در این فوتبال باشیم یا نباشیم مسائل این چنینی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: جواد نکونام خودش هم نمی‌خواست درگیری پیش بیاید و تا اینجا ادامه پیدا کند شیطنت برخی آقایان مسئله را بزرگ کرد و به موضوع دامن زد.

مربی آبی‌پوشان در مورد درگیری تیموریان و میرشاد ماجدی گفت: بعد از بازی راه‌آهن من با ماشین شخصی خود برگشتم و این موضوع را ندیدم و تنها شنیده‌ام که درگیری بین ماجدی و تیموریان بوده، امیدوارم مشکل بزرگی نبوده باشد و به خوبی برطرف شود.

فکری در مورد بازی استقلال و راه‌آهن گفت: بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، استقلال کار گروهی خوبی را به نمایش گذاشت و امیدوارکننده بود.

وی در ادامه گفت: استقلالی ها در بازی اول لیگ هم هماهنگ عمل کردند و هم بازی را با برد به پایان بردند امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا استقلال بتواند مجددا قهرمانی را کسب کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فکری ، استقلال ، نکونام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
بشین بابا تو خودت یک پایه مشکلاتی