سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش هندریکس از آماده سازی تیم ملی کوهستان

هری هندریکس سرمربی تیم ملی کوهستان طی گزارشی روند آماده‌سازی این تیم جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچوان کره را شرح داد.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ از اواخر ماه می سال 2014 (خرداد ماه 1393) هندریکس سر مربی هلندی تیم ملی کوهستان تمرینات خود را با دوچرخه سواران رده سنی بزرگسالان آقایان که جهت حضور در اردوی آمادگی بازی‌های آسیایی اینچوان کره انتخاب شده بودند آغاز کرد. این ورزشکاران شامل: پرویز مردانی،فراز شکری ،نیما پاشائی و محسن رمضانی بودند.

با آغاز اردو دوچرخه سواران بر روی تمرینات با فشار بالا تمرکز کردند، در طول این مدت مسابقات قهرمانی کشور کوهستان آقایان نیز در اراک برگزار شد که فراز شکری موفق شد تادر پایان عنوان قهرمانی کشور را برای یک سال دیگر از آن خود کند. در این مسابقات نیما پاشائی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و محسن رمضانی مقام سومی را به خود اختصاص داد.

بعد از این مسابقات ورزشکاران مجدداً به اردو بازگشتند تا به تمرینات خود جهت حضور در بازی‌های آسیائی ادامه دهند.

در پایان ماه June (تیر ماه 1393) ورزشکاران مدت کوتاهی اردوی تمرینی خود را در شهر رشت بدلیل شباهت آب و هوایی به شهر محل مسابقات در کره برگزار کردند که در پایان این اردو ورزشکاران در مسابقه جایزه بزرگ رشت شرکت نمودند .درپایان این مسابقه پرویز مردانی موفق به کسب عنوان نخست شد و فراز شکری با اختلاف 10 ثانیه مقام دوم را به خود اختصاص داد و نیما پاشائی نیز سوم شد.

در طول مدت ماه رمضان اردوی ورزشکاران در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد که با توجه به تمرینات استقامتی سنگین انجام شده ورزشکاران جهت یک حضور قوی در بازی‌های آسیایی آماده شدند.

بعد از این اردو 4 نفر از ورزشکاران امید به اردوی آمادگی ملحق می شوند. در حال حاضر این ورزشکاران به تمرینات خود ادامه می دهند تا خود را در میان برترین‌های کشور قرار دهند و برای حضور در المپیک 2016 آمادگی لازم را کسب کنند.

در این مدت هندریکس سرمربی تیم ملی با انجام تست های ادواری رویه ارتقا سطح دوچرخه سواران را کاملا مشهود دانست.

دوچرخه سواران در پایان ماه July ( مرداد ماه 1393) مدتی را استراحت خواهند کرد و بعد از آن مجدداً به مجموعه ورزشی آزادی بازمیگردند تا به تمرینات خود پرداخته و جهت حضور در مسابقات بین المللی بیتلیس و آدنا ونکوی در ترکیه آماده شوند.

این مسابقات همچنینن به عنوان آخرین تست ورزشکاران بمنظور حضور در بازیهای آسیایی در نظر گرفته خواهد شد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.