سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل زیرساخت‌ها اصلح تر از ساخت فرودگاه جدید

با تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات ناوبری می‌توانیم گام‌های بعدی در جهت اقتصادی کردن فرودگاه و ایجاد شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران به آن شهر یا استان را تسهیل کنیم.

علی‌اکبر آقایی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی را در راس برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های خود قرار بدهیم، گفت: در حال حاضر در اکثر شهرها و استان‌های کشور فرودگاه وجود دارد که نیازمند تکمیل تاسیسات ناوبری هستند.

وی ادامه داد: با تکمیل زیرساخت‌ها و خدمات ناوبری می‌توانیم گام‌های بعدی در جهت اقتصادی کردن فرودگاه و ایجاد شرایط برای ورود سرمایه‌گذاران به آن شهر یا استان را تسهیل کنیم.

آقایی اضافه کرد: در حال حاضر توجه ویژه‌یی باید برای تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه امام خمینی(ره) وجود داشته باشد چراکه این فرودگاه یکی از فرودگاه‌های اقتصادی کشور است و از لحاظ مختلف بستر را برای ورود گردشگران به کشور فراهم کرده است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: به اعتقاد بنده دیگر نیازی به احداث فرودگاه جدید در کشور نیست بلکه باید در جهت اقتصادی کردن فرودگاه‌ها و گام بعدی تکمیل تاسیسات ناوبری آنها اقدامات اساسی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی فرودگاه‌ها با کمبود پرواز مواجه هستند، بنابراین بهتر است گام اصلی برای رونق پروازی و توسعه فرودگاه موجود صورت بگیرد نه ساخت یک فرودگاه جدید.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.